Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Ocak '09

 
Kategori
Siyaset
Okunma Sayısı
1486
 

İzmir’de beş, inanmayacaksınız ama, evet beş adet mermi bulundu!

İzmir’de beş, inanmayacaksınız ama, evet beş adet mermi bulundu!
 

Beş adet mermi, düşünebiliyor musunuz, G-3 piyade tüfeği ve Kalaşnikof mermileri bulunmuş, ağaç dibinde, hem de beş tane!

“İZMİR'in Özkanlar semtinde ağaç altına atılmış G- 3 piyade tüfeği ve Kalaşnikof mermileri bulundu. Vatandaşların ihbarıyla alarma geçen polis ekipleri, yol kenarında bulunan 5 mermiye, incelenmek üzere el koydu.

El konulan mermiler üzerinde parmak izi araştırması yapacak olan polis ekiplerinin ayrıca mermilerin üretim serilerini de belirleyip Ergenekon operasyonlarında ele geçirilenlerle bağlantısının olup olmadığını tespit etmeye çalışılacağı bildirildi.”

Amanin ödüm koptu!

Hem de İzmir’de!

Ayol bizim buralarda düğünlerde mermi falan da atılmaz ki!

Hani, bazı düğünlerde her türlü silahlar patlar, her türlü mermiler atılır, düğünlüktür onlar, ruhsatlı olsa, olmasa ne yazar, mermileri nereden gelmiştir, aman önemli midir, ne amaçla bulunur ellerinde, seri numaraları nedir, ay pek yaşayayım ben, düğünde basılan tetiğin, atılan merminin hesabı mı olur, alt tarafı bir-kaç kişi ölür, talihsizliktir işte, bazen damat ya da gelin de vurulabilir!

Ama bu beş adet mermi olayı hakikaten de pek önemli!

Ergenekon anacım bu, şakaya gelmez!

Beş mermi, beş önemli şahısa yönelseydi, mesela…

Açlık, susuzluk, işsizlik öldürmez; yalan dolan da, mermi öldürür ama, maazallah!

……

İlk aklıma gelendi, haberin devamında da zaten o konu vardı:

“Kimliği belirsiz kişi ya da kişilerce atılan mermilerin, hatıra amaçlı olarak asker dönüşü getirilmiş olabileceği ihtimalini de göz önünde bulunduran ekiplerin, araştırmalarını çok yönlü sürdürdükleri bildirildi.”

Ay ilahi!

Oğul yada eş, askerden gelirken getirmiştir iki ondan, üç bundan mermi, hani askerlik kanıtı, kibarcası askerlik anısı, ya yenidir, ya eski, ya ana ya eş korkar gidişattan, adamın haberi bile olmadan belki de, atıverdirler mermileri bir ağaç dibine!

Hadi diyelim getiren attı, hadi diyelim oğlumun yorumu ile birini hakladılar, panikleyip dolu mermileri ağaç dibine attılar.

Cinayet kötü, hem de pek çok kötü, umarım yanılıyordur oğlum, hoş, her gün ama silahlı ama bıçaklı, ya da eşarplı cinayetlere tanık olmuyor muyuz?

Beş adet mermiyi konuşuyoruz, farkında mısınız, savaşları değil, ölenleri de değil, açlık sınırında olan vatandaşlar zaten hiç değil, Deniz Feneri de unutturuldu, her geçen gün sosyal güvenlik yasalarında yapılan değişiklikler de söz konusu bile olamaz, çünkü Ergenekon var!

Beş adet mermi! Aman Allahım!

Ya biri Erdoğan’a isabet etse!

Bütün Türkiye zan altında, bir tek Erdoğan pak!

Zaten, hep bütün yetkiler ona işleyecek!

……

Ah, susayım diyorum, susamıyorum, yahu herkes bu kadar salak mı ki, mühimmatları sakladıkları krokileri tutsunlar pat diye bulunacak yerlerde, herkes bu kadar salak mı ki, toprağın altında saklanan silahların oksitlenme sürecini bilemeyecek, bu kadar mı cahiliz ki, kazılar neden gece yapılır, neden medya ve adalet makamlarından uzaktır?

Haa, bir şey daha var, yarası olan gocunur!

Hani bir Ayşe masalı vardı, ya keser düşerse, düşer de başımızı keserse diye işkillenir dururdu, beş mermi ve keser, vallaha bana göre şıp diye oturdu!

……

İzmir’de kazılacak, seçimlere kadar, ah benden söylemesi, bakın daha ne mermiler, ne bombalar bulunacak!

Ergenekon bu, şakaya gelmez, Erdoğan’a dokunan eller cehennemi beklemeden Ergenekon’da yanacaklar!

Beş mermi anacım, ya biri isabet etse!

Ya bunlar Erdoğan’a karşı vatanı kurtarma girişimindelerse? Ya inanmazlarsa vatanı kurtaracağına, ya karşı bir tavır alma durumundalarsa?

Ya da darbe gelip de başlarını kurtaramazlarsa?

……

Bir mermi bulundu bilmem nerede, Çanakkale’de, gözü kötü bakan bir adam vardı Artvin’de…

Oyy… Ne açlıktan, ne töreden ölenler, Erdoğan’a bakan kem gözler kör olsun! Ergenekonlara tutulsun, yeter ki o var olsun, Türkiye ne kelime, dünya ayağına dursun!


Gülgün Karaoğlu
Ocak,17/09

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
 
 

Tam da söylenmesi gerekenlerin söylenmesi gerktiği zaman ama nedense ifade etmesi gerekenlerin açıklamaya çekindiği sözleri dile getirmişsiniz.Tebrik ederim.Çok da yalnız değilmişiz.

MEHMET BÜLENT ALMACIO?LU 
 24.01.2009 13:42
Cevap :
Mehmet Bülent Bey, siz de yalnız olmadığımı hissettirdiniz! Katılımınıza çok teşekkür ederim! Sevgilerimle...  27.01.2009 4:47
 

Bu başlıgı atmamın sebebi bazı dar kafaların yeraltı ve yer üstünden çıkan mühimmatların vatanımızı işgal edecek güçlere karşı kullanılacagı iddası. Darbelerle demokrasi bekleyenler geçmişe bakın hangi darbe demokrasi getirdi. Düşünen beyninize saglık

latif100 
 21.01.2009 16:17
Cevap :
Çok teşekkür ediyorum katılımıza... Aramıza hoş gelmişsiniz bu arada! :) Sevgilerimle...  23.01.2009 0:16
 

Hani borumdan dönerken bir kaza olmuştu. Tarih kitaplarında okudum. Hani susurluk vakkası dedikleri Aklıma geldi İzmirden geçerken düşürmüş olmasınlar. Yağmurda çok yağdı bu yıl toprak aşınması nedeniyle yüzeye çıkmışlardır. Başka yerlerde de çıkabilir aman dikkat. Birer dedektör mü alsak !!!

Yapukay 
 17.01.2009 22:30
Cevap :
:)) Yalnız, aslında biz zengin bir ülkeymişiz! Ülkenin altı mühimmat kaynıyor, artık kamu şirketlerini de satmaya gerek kalmamıştır, bu mühimmatları satsak gül gibi geçinir gideriz! Hatta, elalemin topraklarının altındaki cevherler toprakla karışık, bizim topraklarımız maşallah, demiri mi işliyor, işliyor da silah haline mi getiriyor diye de düşünmedim değil! Breh breh... Katılımınız için çok teşekkür ederim sevgili Yapukay! Sevgilerimle...  19.01.2009 0:43
 

Biz demokrasi yanlısı sivillerin bu olayı böyle hafife almamız doğru değil Gülgün hanım..İzmirde,belki şimdilik beş mermi bulunmuş olabilir ama Türkiyenin dört bir yanında cephanelik çıkıyor..Kaldı ki, beş mermi de en az beş insanı öldürebilir..Gerçi 19 bin faili meçhulu olan bir ülke için 5 rakamının pek bir anlamı yoktur ama ne demişler, kurşun adres sormaz..Ülkeyi kargaşaya sokmak isteyenler için hepimiz hedef olabiliriz..Ben konuya daha duyarlı olmak gerektiğine inanıyorum; idelojik propaganda ve saptırmalardan uzak olarak..Selamlarımla..

ali açıköz 
 17.01.2009 22:05
Cevap :
Sevgili Ali Bey, yorumunuzu yanıtladım sanıyordum ama yanılmışım, gecikme için lütfen kusuruma bakmayın. Ali Bey'ciğim, eğri oturup, doğru konuşalım, şu halimle bir şey saklamak istesem caddeleri falan seçmez, krokiler hazırlayıp da evimde tutmazdım! Siz yapar mıydınız? Hiç sanmam! Temizlik yapılsın, şeffaflık olsun, ama eşit olsun! Dokunulmazlıklar da kalksın, davalar zaman aşımına girmeden sonuçlansın, Deniz Feneri dosyaları da, mesela, gece yapılan kazılar kadar hızlı bir şekilde Almanya'dan yargıya ulaşsın! Kaldı ki, Almanya'dan dosya beklemeye bile gerek yok! Örneğin oğlum hakkında bir suç bildirecek komşular bana, ben de ellerimi bağlayıp bekleyeceğim, tatilden dönsün de ilk gören kişi, ona göre oğlumu çağırayım da, nedir oğlum, ne değildir mesele diye sorayım! Sevgili Ali Bey'ciğim, hani birlikte türkü söyledik ya, hani en saf halimizde, inanın bunları yazarken de o saflıktayım, ne propoganda, ne ezber! Mantık süzgümden geçmeyenlerle işim olamaz hani... Tşk ve sevgiler  27.01.2009 5:07
 
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
 
Toplam blog
: 1269
Toplam yorum
: 4372
Toplam mesaj
: 226
Ort. okunma sayısı
: 1311
Kayıt tarihi
: 18.09.07
 
 

İzmir, 1963 doğumluyum. Dokuz Eylül Üniversitesi İngilizce bölümü mezunuyum ve özel bir şirkette ..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster