Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Kasım '09

 
Kategori
İzmir
 

İzmir'de çalışmak...

İzmir'de çalışmak...
 

Sabah durakta otobüs beklerken dikkatimi çekti.

Manisa'ya bir sürü servis gidiyor.

Otobüs de var, minibüs de.

Öğrenci de var giden, çalışan da.

Biri gidiyor peşinde diğeri : )

Vızır vızır yollar : )

...

İzmir, büyükşehir.

İzmir, Ege'nin en büyük kenti.

İzmir, Ege'nin göz bebeği.

İzmir, Ege'nin en kalabalık şehri.

İnsanlar Manisa'yla kıyaslanmayı bile kabul etmez burada : )

Döverler : )

Ama...

İnsanlar çalışmaya Manisa'ya gidiyor : )

Üstelik İzmir'den Manisa'da işe gidiş süreleri, benim işe varışımdan daha kısa sürüyor : )

...

Sabah bizim burada Manisa servislerine binenlere bakıyorum...

Gayet şık hanımlar beyler görüyorum.

Belli ki pozisyonları iyi.

Orada nerede çalışıyorlar bilmem; sadece Vestel'in servislerinin üzerinde tabela var ufaktan.

Celal Bayar Ünv. servisleri de belli.

Diğerleri?

O kadar insan, İzmir'de değil de Manisa'da niye çalışıyor?

Hani İzmir dünya kentiydi : )

Bizim oranın otobüslerinden niye daha sık kalkıyor taa Manisa'ya servis?

Dikkatimi çekti : )

İyice emin oldum haliyle:

İzmir'de İzmirli olmanın romantizmi yetiyor sorunlarla yaşamaya : )

Ekmek parası söz konusuysa, romantizm yeter mi?

Bilmem : )

 
Toplam blog
: 403
: 1023
Kayıt tarihi
: 13.08.06
 
 

Kendi halinde biriyim, ziraat mühendisiyim. Emekli oldum ve kendi işimi kurdum. İzmir'de yaşıyoru..