Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Şubat '10

 
Kategori
Haber
 

İzmir'de hayat durdu...

İzmir'de hayat durdu...
 

internetten alıntıdır.


4 Şubat 2010...Grev...İzmir'de hayat durdu...

Ne kadar doğru bilemiyorum ama 4 Şubat 2010 günü tüm otobüsler, vapurlar ve metrolar sabah 08:00 dan akşam 17:00 a kadar iş bırakma eylemi yapıyorlar...

Vatandaş mağdur...Çalışanlar, işe gitmek zorunda olanlar mağdur...Taksiye binecek parası olmayanlar mağdur...

En başta ben...Organik ürünlerin satış temsilcisiyim, bugün siparişleri müşteriye ulaştırmam gerekiyorken, akşam 17:00 a kadar hiç bir yere çıkamayacağımı anlıyorum...

Tamam, belli ki 4/C ye göre haklı bir eylem ama sade vatandaş niye nasibini almak zorunda bırakılıyor ki...

Keşke ülkemizde, bir günlük iş bırakma eylemleriyle bazı şeyler düzeltilebilse...

Bu durumda sadece vatandaş mağdur...Devlet büyüklerinde bir mağduriyet göremiyorum ben...

4/C lilerin eylem yapmalarını haklı buluyorum ama bir vatandaş olarak mağdur bırakılmayı pek de haklı bulmuyorum açıkçası...

Bu benim naçizane fikrimdi...Sadece rahatsızlığımı dile getirmek istedim...

Bütün isteklerinizi, eylemsiz gerçekleştirmeniz dileğiyle, sevgiyle kalın...

SEVİLAY

 
Toplam blog
: 71
: 1912
Kayıt tarihi
: 15.11.09
 
 

32 yaşındayım, evliyim ve yakışıklı bir oğlum var. Profosyonel pilates eğitmeni ve besin destek ü..