Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Kasım '07

 
Kategori
Otomobil
 

İzmir'de kral hizmet: King Oto

İzmir'de kral hizmet: King Oto
 

Bu tip işletmelerin varlığı; mesleki yaşamlarında da müşteri memnuniyeti, toplam kalite gibi konularla haşır neşir olan ben ve benim gibiler için yüz güldürücü, umut yeşertici.


Aracımın kasko poliçesi süresinin dolmasına on beş gün kadar vardı. Sigortacı firmamın bana sağladığı teminat ve haklardan biri de yeni dönemde elde edeceğim hasarsızlık indirimini etkilemeyen mini onarım hizmeti şeklindeki uygulamaydı. Bu hizmet kapsamı ve limitleri içine giren küçük tamiratları, anlaşmalı oldukları Oto King adlı otomobil servisinde yaptırabiliyor, tek kuruş para ödemediğim gibi, poliçemin hasarsızlık durumu da bozulmuyordu.


Ben de bu haktan yararlanmak adına, arabamın sağındaki solundaki ufak-tefek sıyrıkları, çizikleri yaptırmak için servise başvurdum. Ve ülkemiz gerçeğinde hiç de alışık olmadığımız muamelelere maruz kaldım. Bakın anlatayım...


Öncelikle telefon açıp ne yapmam gerektiğini sordum. Durum tespiti için aracı, ruhsat ve kasko poliçesinin aslı ile birlikte getirmem gerektiğini ve bu işlemin yapılabileceği saat aralığını bildirdiler.


Söylenen saat diliminde gittim. Tek tip kıyafetli, yaka kartlı, tıraşlı, sempatik bir müşteri temsilcisi hemen benimle ilgilenmeye başladı. Aracın hasarlarının keşfi yapıldı ve mini onarım paketi kapsamında olduğu ifade edildi.


Daha sonra ofislerin de bulunduğu ancak cam bölmelerle ayrılmış olan bekleme salonuna alındım. Gösterilen yere oturmamla çay ikramı aynı saniyelere denk geldi. Poliçemi ve ruhsatımı alan müşteri temsilcisi, iki dakika iznimi rica etti. Ben daha çayımın yarısını içmemişken tekrar yanıma geldi ve masaya oturdu.


Ruhsat ve poliçe fotokopileri çekilmiş, asıllar tarafıma iade edilmişti. Kendinden kopyalı bir form doldurdular. Formdaki otomobil şekilleri üzerinde onarılacak noktalar işaretlendi. Hasar tipleri kodlandı. Arabamın, iki gün serviste kalması gerekiyordu. Bir tarih söylendi ve o tarihten sonraki günler için tercih bana bırakıldı. Tercih ettiğim tarihler de forma yazıldı. Müşteri temsilcisi kendi isim ve iletişim bilgilerini de kayıt ettikten sonra bir nüs’ayı bana verdi.


Aracı teslim etmem gereken gün ve saatte servise gittim. Aynı müşteri temsilcisi -üç dört kişilerdi sanıyorum- hemen yanıma gelerek form kopyasını rica etti. Araç üzerinde özel bir kalemle, hasarlı noktalar işaretlendi. Bir bayan görevli fotoğraflarını çekti. Müşteri temsilcisi, formu; arabamı teslim ettiğim araç kilometresi ve depodaki mevcut benzin miktarı bilgilerini kayıt ederek bana tekrar iade etti.


Ertesi gün denilen saatte almaya gidemeyecektim. Hesapta olmayan başka işler çıkmıştı. Telefonla aradım ve durumu anlattım. Daha erken vermelerini rica ettim. Teslim saatinden üç saat kadar öne çektiler final işlemlerini. Ve her şey gayet güzel yapılmıştı.


Yüzde yüz tatmin olmuş ve yazan çizen bir müşterileri olarak bu memnuniyetimi paylaşmam gerektiğini düşündüm. Kendilerinin bu yazıdan, yazılacağından haberleri yok. Tesadüf eder de okurlarsa göreceklerdir.


Buradan tekrar, Oto King’i tebrik ediyor; darısı koca koca, anlı-şanlı, markalı-belgeli otomobil servislerinin başına diyor ve başarılarının artarak devamını diliyorum.


@Geçen sene bugün “Özgürlükler Ülkesinde, Çizgiyi Birazcık Geçince”: http://blog.milliyet.com.tr/Blog.aspx?BlogNo=15414


@Geçen sene bugün “ ‘Binbir Gece’ Yürek Yakıyor”: http://blog.milliyet.com.tr/Blog.aspx?BlogNo=15452

 
Toplam blog
: 898
: 3759
Kayıt tarihi
: 09.06.06
 
 

İzmir'de yaşıyorum.    Çok uzun yıllar öncesinden başlayıp, hiç ara vermeden bugünlere kada..