Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Alyoşa-Sevmek Güzeldir.

http://blog.milliyet.com.tr/alyosacan

21 Ekim '09

 
Kategori
Hayvanlar Alemi
 

İzmir Doğal Yaşam Parkı

İzmir Doğal Yaşam Parkı
 

Ben çektim,


Merhabalar,

Ben gezmeyi çok seviyorum biliyorsunuz.

Uzun süredir Sasalı daki Doğal Yaşam Parkına gitmeyi arzu ediyordum ama bir türlü gidememiştim.

Evet, İzmir Sasalıdaki Doğal Yaşam parkına Sebuş ablamla birlikte gittik.

Hafta ortası olduğu için Park çok sakindi, fazla insan yoktu, hava çok güzeldi, bizde parkı gezerek Hem hayvanları görme imkanını yakaladık hemde güzelim havasından yararlandık.

Parkın şekli ve büyüklüğü tartışılmaz, ancak yere oklarla gidilecek ve geri dönülecek şekiller yapsalardı insanların tüm hayvanları görme imkanı daha fazla olurdu.

Parkı gezecek insanlar için birçok yerde çeşmeler vardı bu güzeldi ve birçok yere tuvalet yapmışlardı bu da çok güzeldi, bunları çok beğendim.

Ayrıca iki adet yiyecek yeri açılmış, fiyatlarda gayet normal geldi bana, her şey tertemiz ve güzeldi. Ben ve ablam çok beğendik, hem havası güzel parkın hemde hayvancıkları çok sevimliydiler.

Gitmek isteyenler için bilgi vereyim.

İzmir Karşıyaka ilçesinin Vapur iskelesinin hemen yanındaki otobüs terminalinden 777 no lu

Doğal Yaşam Parkı otobüsüne binebilirler.

Otobüsler 45 dakikada bir sefer yapıyorlar.

Ben gittim çok beğendim, sizlerde gidin ve mutlaka çocuklarınızı da götürün, Parkı çok seveceklerdir.

Aşağıdaki resimler Doğal Yaşam Parkından sizler için görüntülediğim resimlerdir.

Hepinize iyi gezmeler dilerim.

Sevgiler,

Alyoşa

 
Toplam blog
: 227
: 1770
Kayıt tarihi
: 24.11.07
 
 

İzmirliyim, okumayı, yazmayı, gezmeyi çok seviyorum. Daha ne olsun. Sevgiler...