Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Mart '09

 
Kategori
İzmir
 

İzmir'in güzelleri.

İzmir'in güzelleri.
 

Bornova'dan ilk giriş yaptığımda İzmir’e ayak basmış olmanın heyecanı içerisindeydim!
Ama bir yere toslamamak için sağa sola pek bakamadım.
İzmir’in güzel kızları adamın çırasını yakarlar valla diye duymuştum çünkü!
İlk trafik ışıklarında durduğumda bir oh çektim ve arabanın bütün camlarını açtım.
Püfür püfür esmeliydi rüzgar.
Az sonra beni yakacak ateş için önlem almalıydım.
Oda ne?
Sadece bir kaç teyze ve amcalar vardı etrafta.
Öyle ya emekliler şehri olmak özelliği de vardı izmir’in.
Neyse dedim.
Karşıyaka'ya ulaşmama az kalmıştı nasıl olsa, biraz daha sabredeyim.

Yok, yok, yoook.

Ankara 'ya göre hergün gördüklerimden farklı bir görüntüyle karşılaşmadım.

O halde geri mi dönmeliydim?

Hayıııır!

Pes etmek yok!

Öyle ya bu beklentiye girmek hakkım var.

Güzellikler denilince ilk akla gelen yerdeyim.

İşte orası, tam burası!

Kordon, Kıbrıs Şehitleri caddesi ne güne duruyor?

Ama dedim, araba kullanmak kaza yaptırabilir.

İllede vapurla gitmek gerek.

Yanılmamıştım, İzmir’in bütün güzel kızları buradaydı..

Dikkatsizliğimden kaç kişinin omuzuna çaptığımı sayamadım.

Köyden indim şehir'e misali!

Buz gibi bir bira içeyim dedim, kesmedi!

İki, üç derken bu defa da çarptı!

İzmiri’in kavurucu sıcağını unutmuşum.

Bir de güzel kızlar çarptı tabi ki.

Kafama çanta yemeden sıvışayım şuradan dedim.

Amaan eksik kalsın..

Hem bütün İzmir'li kızlar güzel değildi zaten.

Aslında bütün İzmir’li insanlar güzeldi..

İzmir güzel olunca, kızları da güzel görünüyormuş meğerse:-)..

Masmavilikler yansıyormuş yüzlerine..

Ankara'nın kapkaralıklarını hatırlamak keyfimi kaçırdı!

Sade kahve çekti canım.

Kızlarağası han da aldım soluğu!

Şükrü bey'in kahvesinde..

Bir kahve, bir kahve daha.

İzmir'e neden gelmiştim sahi?

Merak ederler şimdi, hemen kalkmalıyım.

Ama orada da güzel kızlar vardı.

Koyu renkli güneş gözlüğümü taktım:-)

Beklesinler dedim azıcık daha..

Başka İzmir yok!!!!


İzmir aşığı; http://blog.milliyet.com.tr/Blog.aspx?BlogNo=85423




 
Toplam blog
: 1021
: 1607
Kayıt tarihi
: 19.10.07
 
 

Çok eski olmayan bir tarihte tıpkı sizler gibi Melek'lere gülümsermişim uykulu hallerimde!  ..