Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Kasım '14

 
Kategori
Kent Yaşamı
 

İzmir'in Karşıyaka'sında Ne İşin Vardı? (Yaşasın İzmir Ruhu!)

İzmir'in Karşıyaka'sında Ne İşin Vardı? (Yaşasın İzmir Ruhu!)
 

Gerçek kuşların kanatlarında, bulutların içinde, gökyüzünde, güneşte


Denizden çıkar çıkmaz karada, oradaydım, o arada yürüyordum; benden sana doğru...

Hani, sende git git, İstanbul aklıma gelmedi değil; o ruh yanımdaydı, sürekli konuşuyordu, dinliyordum; sen bilirsin, bu hayatta başardığım en iyi şey: DİNLEMEK!

Hem, dinle dinle, yorulmaz ki insan kendinde.

Bak, konuş konuş yorulur insan yaşamaktan, susmak ömrü uzatır. Uzandım sahile, uzun uzun baktım Karşıyaka'dan karşıya...Kasım güneşinden olmalı, bu sıralar nereye baksam önce seni, sonra sende beni görüyorum; yaşasın İZMİR RUHU!...

Sonra geldin yanıma. Oturdun o heykelin ayaklarının dibine.

Karşı olmalı insan önce kendine, sonra yine kendine, peşinden kentine, memleketine, kıtasına, ötesine, daha evrene, uzayın derinliklerine, onun da sonsuzluğuna....Heykelin yüzüne dokundum, içimden geldi, içine girdim, heykel oldum, baktım onun gözünden, YAKA güzeldi, yaşamak her DÜŞÜNcede.

Madem denizden geldin bana, dönüşün, vedan da denizden olsun, sakın martılarımı yanına almayı unutma, özgürlük onların kanatlarındadır, rüzgarlarından nasiplen.

1. Not: Karşıyaka'ya bu kaçıncı gelişimdi hatırlamıyorum ama, ilk defa kendimi buldum, bu defa.

2. Not:

İzmir dedin mi,

iz bırakmalı hayata

ve yanında Karşıyaka

varsa

karşı olmalı

hayatta ne varsa

ona.

Ş.Y.

 

 

 

 
Toplam blog
: 650
: 412
Kayıt tarihi
: 07.06.07
 
 

İzmir.  Aşk ve Şiir. Müzik. Kitap. Varlık ve Sözcükler ve .... ..