Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Mart '11

 
Kategori
Gezi - Tatil
 

İzmir'in Şirin ilçesi Selçuk

İzmir'in Şirin ilçesi Selçuk
 

Selçuk'taki Efes Antik Şehri


 

Kuşadası’na, bazen de İzmir’e giderken uğrardık bu şirin ilçeye. 

Mola verip, yarım saat, en fazla bir saat keyifli, mutlu zaman geçirirdik. 

Havası, doğası, şirin evleri, tarihi eserleri, minik havaalanı, ihtiyar dedelerin oturduğu püfür püfür esen yeşillik kır kahveleri, her şeyiyle kendine çekerdi beni. 

Bir saat değil, saatler ve hatta günler geçirmek istediğim bir doğa parçasıydı. Mümkün olsa oraya yerleşip yaşamak isteyeceğim yerlerden biriydi. 

Nedenini bilemediğim garip bir bağ vardı bu şirin ilçeyle aramda. 

Dün posta kutuma T.C Kültür ve Turizm Bakanlığından bir e-mail geldi. 

Selçuk Belediyesi ve Ticaret Odası internette, bu şirin ilçeyi 360 derece sanal tur ile gezmeye davet ettiklerini söylüyorlardı beni. 

Hemen izlemeye başladım ve kendimi orada hissettim. Kuşların cıvıltısını duydum, açmaya başlayan bahar tomurcuklarının kokuları burnuma geldi, güneşin tüm vücudumu ısıttığını hissettim. 

Gitmeden oturduğum yerde yine yeniden mutluluğu hissettim Selçuk’da. 

Ne dersiniz, siz de bu şirin ilçeyi 360° gezmek ister misiniz? 

Hadi ne duruyorsunuz? 

Sizleri baş başa bırakıyorum Selçuk’la… 

Umarım en az benim kadar keyifli ve mutlu anlar geçirirsiniz. 

http://mekan360.com/360fx_selcuk.html 

 
Toplam blog
: 563
: 8587
Kayıt tarihi
: 30.03.10
 
 

Kişisel gelişim uzmanıyım. Yaşam Koçu, İlişki Koçu, NLP Uzmanı ve Eğitmeni, Kuantum Yaşam Koç..