Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Nisan '10

 
Kategori
Kitap
 

İzmir Kitap Fuarı

İzmir Kitap Fuarı
 

....Gözlerim kapanıyor...

....Göz kapaklarım artık isyanda...

....Göz damlamı yapmam lazım...

.....Okumaya çalıştığım kitabım elimden kayıverdi yattığım yerden....

....Gerçekten satıcı çocuğun dediği gibi...''Bir solukta okursunuz''...

.....Sahi bir solukta okunası gibi başları....Bakalım sonrası...

....İnci Aral'ın SADAKAT ...

18 Nisan da gittiğimiz İzmir Kitap fuarından aldım...

Aslında almak niyetinde değildim ancak yazarın imza günü olduğunu görünce...

Sohbet ettik İnci Aral ile.... Güzel bir sohbetti... Yazdıklarım hakkında aydınlatıcı bilgiler verdi.. Sadakat'ı imzaladı sıcak sevgi sözcükleriyle... Ayrıldım yanından...

......Az ileride başka bir yayınevinin standında hoş bir hanım okuyucularıyla buluşmuştu... Soluğu yanında aldım... Söylenmemiş Şarkılar romanını alıverdim .... Daha önce Yüreğim Seni Çok Sevdi romanını ve çok yıllar önce de Sol Ayağımın Başparmağı kitabını okumuştum... Hoş kitaplar... Eğlendiriyorlar...

...Tanıdınız sanırım... Canan Tan...

...Sıcak bir sohbet ve ardından sevgi dolu mesajlarla kitabım...

...çok güzel bir gündü.... Eve geldiğimizde evin içi kitaplarla dolmuştu... Tarkan 'nın , Red kit'in çizgi romanlarından tutun da, bilim kurgu (onluk seri) , Lemanyak(cilt) , benim şiir kitabım ve romanlarım, Uykusuz kupa , anahtarlık, maus altlığı, daha bir sürü yazamadığım kitaplar...

....Yorgundum ....

....Ancak kitaplar tüm yorgunluğumu aldı götürdü....

 
Toplam blog
: 180
: 771
Kayıt tarihi
: 14.08.07
 
 

Emekli matematik öğretmeniyim... Amasya memleketim... Anneyim... ..