Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Eylül '07

 
Kategori
İzmir
 

İzmir sokaklarındaki tatlı telaş..

İzmir sokaklarındaki tatlı telaş..
 

İzmir sokaklarını böyle hareketli, tatlı bir telaş içinde görmeyi çok özlemişim.

Son zamanlarda içimi kıpır kıpır eden tek duygu oldu.

İş çıkışı yürüyorum caddede, oruçluyum da canım kaşarlı pide çekti iftar için.

Zaten caddede yürürken nefis pide kokuları burnuma geliyordu.

Fırınların önünde kuyruklar oluşmuş. Herkes bi heyecanlı ki görmeniz gerekirdi.

Bende girdim sıraya, uzun bi kuyruğun sonunda bekliyorum.

Küçük çocuğun biri en ön sıradan bagırıyor;

-''Pide çıktı, Pide'' çıktı diyee.

Bir an aklıma Rahmetli Kemal Sunal ın filmi geldi. Kapıcılar Kralı.

Ordada ekmek kuyrugu oluyordu, yine en ön sıralardan bağırıyorlar;

-''Ekmek çıktı, ekmek çıktı''..

Neyse uzayan kuyruk yavaş yavaş azaldı, sıra bana geldi.

Aldım bende pidemi, evin yolunu tuttum.

Seviyorum Ramazanın bu tatlı telaşını...

 
Toplam blog
: 6
: 4500
Kayıt tarihi
: 14.08.07
 
 

Bir Ekim sabahında doğmuşum, her ne kadar sonbahar çocuğu olsamda sonbaharı sevmezdim. Artık seviyor..