Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Şubat '12

 
Kategori
Blog
 

İzmir toplantısı üzerine!

 

Çok değerli İzmirli blogdaşlarım;

“Tatsız tuzsuz!” blog toplantınıza katılamayacağımı üzüntülerimle bildirmek istiyorum!

Doktorum şehirler arası yolculuk yapmama izin vermedi!

“ Doktor hanım, İzmir benim için şehirler arası sayılmaz! Kalbimin yarısı orada!” dediysem de ikna edemedim!

“O zaman  hafta sonu Kartepe’ye gidelim!” dedim; cevap bekliyorum!

Üzerinize afiyet gribal enfeksiyon kapmışım!  (yalan!)

İzmire gelip de dönüşte verem olmak korkusuna binaen böyle bir tedbiri düşünmüş sevgili doktorum!

Yoksa gelirdim!

İnanın İzmir’i çok özledim!

Konak meydanını!

Göztepesini!

Bostanlısını!

Hele de Karşıyaka vapurunda giderken martılara simit atmayı!

Ölmeden önce yapacağım on işten birincisi bu!

Kadıköy- Eminönü vapurunda yaptım bu işi, orası kadar lezzet vermedi! Martısından mı simidinden mi bilemiyorum!

Toplantınızın hayırlı uğurlu geçmesini tüm kalbimle diliyorum!

 

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..