Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Mayıs '19

 
Kategori
Edebiyat
 

İzmir Uçağı

Yarın yine gidiyorum
İzmire bu sefer
Tek tesellim Hatice
Yaz geldi gitmek kolay mı dersin?
Sanmam.
Herkes yerime özeniyor
Bir ay değişmek isteseler keşke
Uçmak yorucu artık
Gitmek
Bavul elimde düşünmekten yoruldum.
Sevdiklerimden ayrı kalmayaym dedikçe dibe batıyorum
Yarın versem mi istifayı?
Sınırlardayım.
Babamı özlüyorum yine.
Babam canım babam
Annemi de alsam yanıma işe gelse benmle?
Duyguları aldıramıyor muyuz kardeşim?
Benimki yıllar geçtikçe ağır gelmeye başladı?
...

Sabah ezanı okundu,
Uyuyamadım hala
Bi coğrafya videosu açarsam hemen uyurum
İzlerken uyurum
Sonra uyudum diye trip yerim
Gerçekten uyudummu acaba diye
Olsun bu hafta sevdiğim insanlar var
En azından boş konuşup kendiyle oyalananlar var
Çevresiyle ilgilenemeden boşlukta boğulanlar
Boş insanlar
Ölün mümkünse
Oksijen kaybı yaratıyorsunuz
Biri liderlik kitabı okuyormuşcasına
İnstagramda paylaşım yapar çünkü
Beyin bedava .
Tırt
Babamı yine göremiyeceğim
Böyle gitmiyor ya bişeyler yapmak lazım
Yaz bitmeye yakın ben kaçar
İyi geceler
...

Yarın ki uçağı geçe erteletsem?
Ya da tümden iptal etsem
Yerime birini yollayabilsem?
Kim otelde kalıp imza almak ister
Akşam yanlız oturur ders çalışırsınız
Sabah jilet gibi takım elbiseyle müşterilerin imzasını almaya devam
Bankacı sorsan
Mesaiye kalırsan saat onda otelindesindir
Zaten bişey izlerken muhtemelen uyuyakalırsın
Hep aynı devran
Sabah uyanınca kendinden nefret edeceksindir
Basit döngü
Son altı ay
...
 

 
Toplam blog
: 48
: 148
Kayıt tarihi
: 22.05.15
 
 

İstanbul Üniversitesi, Bankacı, Gezgin.   Bende yazınca rahatlıyorum ne yapayım. Beni de böyle yara..