Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Ocak '13

 
Kategori
İzmir
 

İzmir...

İzmir...
 

Akşam yağmur vardı.

Hava serin ama daha kış görmedik gibi.

İzmir'e iyiden iyiye alıştım sayılır.

Sıcağıyla aram hoş değil hala bir de kar olmaması tuhafıma gidiyor :)

Bir kaç aydır bilmediğim ilçeleri ve köyleri gezme imkanım oldu.

Bayıldım bayıldım :)

İzmir'in iç kesimleri daha yeşilmiş.

İklim de daha bir yumuşak.

Seferihisar ve Çeşme taraflarında bitki örtüsü genellikle dikenli çalılık ve daha yakıcı bir sıcağı var oraların.

İzmir'e ilk geldiğim ve çalıştığım zamanlarda cayır cayır yakan bu sıcak yüzünden çok zorlanmıştım.

Şimdi öyle değil :)

Seviyorum İzmir'i, ilçelerini, köylerini :)

 
Toplam blog
: 403
: 1023
Kayıt tarihi
: 13.08.06
 
 

Kendi halinde biriyim, ziraat mühendisiyim. Emekli oldum ve kendi işimi kurdum. İzmir'de yaşıyoru..