Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Nisan '08

 
Kategori
Şiir
 

İzmirli Anabel Lee..

Şiirin kanıma girdiğinden beri

Yıllar geçti arıyorum denizlerde seni

Benim ülkem de seninki gibi

Bir deniz ülkesiydi Analbel Lee..

Adını ilk duyduğumda mektep sıralarında

Vuruldum deniz ülkesine de sana da

Gördüğüm zaman denizi ilk defa

Şaşırmadım..çünkü sen vardın aklımda...

Kaç denize girdim, yosun kokladım

Kaç dalgaya sarıldım, kuçaklaştım

Seni aradım..., hep seni aradım

Güzelim Analbel Lee..

Demir attım, denizi senin gibi kokan şehirde

Tıpkı senden aldığım gibi sevda kokusunu

Bakmadım, aramadım sokaklarında

Yaşamamak için bulamama korkusunu..

Hangi uzak denizlerin kızıydın

Hangi deniz ülkesiydi yaşadığın

Söyle seni bulmak için Anabel

Daha kaç yıl dolaşmalıyım..

Daha kaç yıl yaşamalıyım...!

 
Toplam blog
: 1645
: 822
Kayıt tarihi
: 19.01.08
 
 

Edebiyat, kamu yönetimi ve gazetecilik tahsili... 27 yıllık eğitimcilik hayatından sonra emeklili..