Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Haziran '07

 
Kategori
Aile
 

Japonya' da bir Türk gelini

Japonya' da bir Türk gelini
 

Güzel bir sürpriz yapmak istedim uzaklardaki ablama. Kendisi halen Japonya’ da yaşıyor, eniştemiz bir Japon, dünyalar güzeli iki evladı var. Ailesi ile mutlu mesut yaşıyor ancak, vatan ve kardeşlerinin özlemi onu zorluyor bazen. Son günlerde iyice artan aile ve vatan hasreti ile ‘Özlem’ adını verdiği bir şiir yazmış, belki de yazdığı ilk şiir:) İşte ben bu şiiri görür görmez, blog sayfasında sürpriz olarak yayınlatmak üzere yolladım. Daha öncede bilgisayarındaki sorunlar nedeniyle bazen yazılarını yollamasında yardımcı oluyordum. Ne yazık ki şiiri sadece şiir olarak yazıldığı, ek bir yorumla yollanmadığı için yayınlanmamış. Saygı duyuyorum sevgili editörümüze, ben şiiri birde kendi sayfamda yayınlamak istedim.

Sevgili ablamın memleket özleminden önce kardeş özlemi biraz azalacak, çünkü ek bir sorun çıkmaz ise haftaya Japonya’ya gidiyorum. İki yıl önce eşim ve oğlumla gitmiştik, bir yıl önce de ablam gelmişti. Şimdi de ben gidiyorum, hem ablamla hasret gidereceğiz, hem ona arkadaşlık edeceğim bir süre, hem de bol bol gezeceğim.:) Gezi notlarımı ve fotoğraflarını Japonya gezi1..gezi2…diyerek yayınlarım kim bilir:)

Herkesin sevdikleri ile birlikte ve sevdikleri çevrelerde yaşayabilmelerini diliyorum:) sevgilerimle..

Sevgili kızı Merisa'nın resmi eşliğinde, Japonya’dan sevgili ablamdan ‘Özlem ’ şiiri,

Dile kolay

Yirmi yıl oldu

Yurttan ayrılalı

Özlemedim mi?

Tabi ki özledim.


Bazen doğduğun yer değil

Doyduğun yer, yuvanı kurduğun

Yer VATAN in diye avuttum kendimi.


Bazen dağ dağa kavuşmaz

Ama insana kavuşur diye düşündüm.


İlk geldiğim günlerde

Postacının yolunu gözlerdim.

Kardeşlerimden, arkadaşlarımdan

Mektup var mı diye


Alıştım artik desem de,

Özlem bitmiyor.

Söyle simit peynir ve çayla kahvaltıyı

Çeşit peynir ve zeytinle donanmış

Kahvaltıyı.


Pazardan kulakları sağır edercesine

Bağıran satıcılardan kilo ile

Sebze meyve almayı

Fırından yeni cıkmış ekmeği

Eve gidene kadar azar azar

Koparıp yemeyi


Kitapçıya gidip en çok okunan

Kitapları alıp okumayı

Sezen in ve diğer sevdiğim sanatçıların CD lerini

almayı


Köse basındaki çiçekçiden

İse giderken ya da eve dönerken

Bir demet nergisi elimde taşımayı


Ve biraz da Türkçe dedikodu

yapmayı:)


Kardeşlerimi, can dostlarımı

Ana babamın mezarı basında doyasıya ağlamayı

OZLEDIM!

 
Toplam blog
: 196
: 6404
Kayıt tarihi
: 30.03.07
 
 

Uzman doktorum, kendimi bildim bileli çalışıyorum. Kendi adıma  yaşamdan beklentim, huzurlu ve ko..