Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Sabiha Rana Melekler Yüreğinizden Öpsün

http://blog.milliyet.com.tr/sabiharana

26 Mart '09

 
Kategori
Sağlıklı Yaşam
 

Japonya'dan zayıflatan iç çamaşırı

Japonya'dan zayıflatan iç çamaşırı
 

Bu tombiş Hanımı internetten indirdim...


Zayıflama, şişmanlık, rejim, diyet, dengeli beslenme, günde bir saat yürüyüş, az ye, az uyu, çok yaşa derken efendim nedir bu başa gelen tombişlik.. :(

Bu haber bir zayıflama haberi olmasının yanında aynı zamanda iç gıcıklayıcı bir haber.. Çünkü içinden iç çamaşırı geçiyor.. Bakın bakın haydi kızlar doğru, iç çamaşırı almaya yani zayıflamaya...

Ve Japon'lar yine yapmışlar kardeşim..

Meğerim Japon bilimadamları sen, ben, biz, değiller ki boş durmayıp çalışmışlar ve öyle bir iç çamaşırı üretmişler ki oturduğunuz ve yattığınız yerden kısacası hiç bir şey yapmadan, bu iç çamaşırını kullanan bir hanım ya da bey tam 40 gün kullanım sonunda ortalama 3 kilo verebiliyormuş.. Allah bu Japon kullarından razı olsun..

Ben bilmiyorum ama siz biliyor olabilirsiniz ''Nanofiber'' diye bir kumaş varmış ve bu kumaştan üretilen iç çamaşırları vücuda sürttündükçe, hiç hissettirmeden aşırı ısınıyormuş ve böylece giyen insanın hissetmediği bu ısı değdiği bölgedeki yağları yakmaya yardımcı oluyormuş..

Çok önemli bir hatırlatma:Wacoal adlı Japon iç giyim firması, kadınlar için ürettiği zayıflatan iç çamaşırlarını 7.2 milyon adet satıldığını görünce derhal harekete geçerek, erkekler için de üretime başlamış..
Haber Kaynağı Bugün Gazetesi: http://www.bugun.com.tr/haber.aspx?id=19807

Bu arada aklıma takılan tek ayrıntı: Sevgili Japon Bilim Adamları ve adı geçen ''Wacoal iç giyim firması'' tıpkı ben gibi, kiloları yüzünden iç çamaşırı bulamayanlar için uygun bedenler üretmişler mi dir acaba?

Şimdi sıra geldi bu iç çamaşırlarından satın almaya ama diyorum ki bizim Çarşamba Pazarına da gelmiş mi dir?

Haydi kızlar iç çamaşırı almaya yani zayıflamaya...

''Melekler yüreğinizden öpsün''

Tombiş Sabiş :)

 
Toplam blog
: 1989
: 4996
Kayıt tarihi
: 26.10.06
 
 

Gazeteci - Yazar (NLP Uzmanı - İlişki ve Yaşam Koçu) Yaşarken dünyayı dolaşmayı, topraktan güneşe..