Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Mart '14

 
Kategori
Müzik
 

Japonya'nın Müzik Gurusu İstanbul'daydı

Japonya'nın Müzik Gurusu İstanbul'daydı
 

 

Daha önce de bir yazı yazmıştım New Age akımının öncülerinden Kitaro (Masonori Takahashi) hakkında. Dinlediğim tek bir parçası bende büyük bir hayranlığın yanında, daha sonra dizginleyemeyeceğim bir merak ve sabırsızlığın fitilini ateşlemişti. Sanatçının vereceği ilk İstanbul konserine gitmeyi ta o zamanlardan kafaya koymuştum.

Grammy ödüllü sanatçının İstanbul'daki hayranlarıyla randevusu 4 Mart Salı akşamı Haliç Kongre Merkezi'nde gerçekleşti. Her ne kadar konser etkinlikleriyle aram pek olmasa da, son Kitaro konseri bana oldukça sıradışı geldi. Her şeyden önce benimle birlikte salonu dolduran yüzlerce Kitarosever, iki saat boyunca tamamen enstrüman tınılarının hakimiyeti altında bir müzik şölenine seyirci oldu. Sanatçının hem nota okuma bilgisinin olmaması, hem de parçalarını doğadan gelen seslerin ilhamıyla yapıyor olması; konseri muazzam bir akustik şölene çevirmeye yetti.

Konserde sanatçıya 36 kişilik dev bir senfonik orkestra eşlik etti.

Konserin sonunda sanatçının albümlerini imzaladığı standın önündeki uzun kuyruk, konsere olan ilginin ne denli yoğun olduğunun bir göstergesi gibiydi. Kimisi yelkenleri erkenden suya indirip, istediğini dahi yapamadan oradan ayrılmak durumunda kaldı; kimisi de benim gibi CD'lerini imzalattırmanın yanında, sanatçıyla birlikte fotoğraf çekilme şansını da yakaladı.

Sanatçıyla çekildiğim ve Facebook profilimde paylaştığım fotoğrafımın art arda 'Beğen' tıkı almasıyla bir anda internet fenomenine dönüşmem de cabası :))

 
Toplam blog
: 266
: 1321
Kayıt tarihi
: 22.06.06
 
 

1982 yılında İstanbul'da doğdum. Açık Öğretim Fakültesi İşletme Lisans eğitimimi 2005 yılında tam..