Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Mart '16

 
Kategori
Şiir
 

Jean takımlı genç adam

Jean takımlı genç adam
 

Yıllar önce gezerken büyük bir şehrimizin ana caddesinde

Yanımdan jean takımlı genç bir adam geçti

Siyah uzun saçlı ve sakallıydı

Üstelik benden de yakışıklıydı

Onun da bir işi vardır mutlaka

Bende takım elbise üçüncü sınıf

Boynumda bir kravat, cüzdanı hiç sormayın

Nasibimiz memuriyetmiş ne yapalım

Arkasından baktım adamın dakikalarca

Özgürlük ne güzel bir şey dedim kendi kendime

Yıllar yılları kovaladı, artık ben de özgürüm

Jean takımım hazırdı zaten, traş takımlarını kaldırdım

Sakallarım görünür olmaya başladı, hem de beyaz

Okunacak kitaplarım bir de Milliyet Blog var artık

Şu zalim dünyanın düzenine karşıyım amma

Karşı olması gerekenler düzenden yanaysa eğer

Güzel bir fikir bırakabilirsem geleceğe eğer

Okumaya da değer, yazmaya da değer.

 
Toplam blog
: 491
: 222
Kayıt tarihi
: 15.03.11
 
 

A.İ.T.İ.A Yönetim Bilimleri Fakültesini bitirdim. Kütüphaneci ve Maliyeciyim. Emekli oldum. İlgi al..