Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Mart '21

 
Kategori
Kültür - Sanat
 

Jennifer Boyner

Jennifer Boyner..

 

Bu ismi hepimiz biliyoruz...

Fenomen Televizyon Dizisi sayesinde Türkiye onu tanıdı...

 

Bi’ ara, Fenomen dizi için, Sinema Filmi projesi vardı.. ve o proje iptal edilince Dizinin bütün oyuncuları isyan etti...

 

Bugün kendisine dobra dobra sorular hazırladım..

Özel hayat yok.

Sadece merak ettiklerim...

 

Röportaj Sizlerle..

 

S1- Hayatınız boyunca yediğiniz en güzel tatlı nedir? Neden yeri sizde ayrı? Biraz anlatır mısınız? :)

 

Hayatım boyunca yediğim en güzel tatlı çikolata. Çikolatayı seviyorum ancak yeri bende ayrı diyemem tatlı ile hiç aram yoktur genel olarak sağlıklı şeyler tüketmeye dikkat ediyorum.

 

 

 

S2- Bu hayatta herkes aynı değil.. Bazı insanların çok kalın duvarları var...

Kalın duvarlar örmek, Kırgınlıklarla doğru orantılı mı? Düşünceniz nedir?

 

Aslında ben şöyle düşünüyorum bence bir insanın geçmişten bugüne var olduğu tüm zamanlar boyunca hayatın ona öğrettiği iyi veya kötü dersler kişinin değişen ve olgunlaşan hayatında duvar örmesine neden olur. Örnek veriyorum karşınıza çıkan bir kişi size kötü anlamda öyle bir ders verir ki o tür insanlara karşı ve insan türüne göre peşi sıra gelen problemlere karşı bir set örebilirsiniz. Yani evet buna kırgınlıklar ile doğru orantılı diyebiliriz.

 

 

 

S3- 1 haftalığına Beden değiştirdiğinizi hayal edin.. Kim olmak isterdiniz? Hangi şehirde, ne zaman, saat kaçta? :)

 

Açıkçası ben, ben olmaktan çok mutluyum bir daha dünyaya gelsem tekrar ben olmak isterdim ama eğer bir haftalığına birinin bedenini seçmem gerekseydi sanırım sokakta yaşayan küçük bir çocuğun bedeni olmak istedim. Çünkü yer, yön, saat sokakta yaşayan bir insan için sanırım aynı olurdu. 

Bunu istememin sebebi ise o bir haftalık süreçte kendi bedenime döndüğüm zaman insanların aslında görmesi ama aslında görmezden geldikleri şeyleri görebilmelerini sağlamak olurdu.

 

 

 

S4- İnsanoğlu günden güne daha da acımasız
bir hale geliyor.. Siz yüksek bir mercii’ de olsaydınız, bu konuyla ilgili yapacağınız ilk devrim ne olurdu?

 

Bunu yapabilmek için yüksek bir mercide olmanın gerek olduğunu sanmıyorum açıkçası kişi sadece etrafındaki insanlar yerine kendisini kontrol etmeyi başarabilse belki de daha iyi sonuçlar alabilirdik ancak Böyle bir devrim yapabilme şansım olsaydı sanırım ırkçılığa karşı durmanın yollarını arardım.

 

 

 

S5- Kırmızı Oda, dizisini hepimiz biliyoruz.

Eğer Binnur Kaya’nın karşısında bir hastası olarak rol alsaydınız, anlatacağınız ilk hikâye ne olurdu..? Neden?

 

Öncelikle şunu söylemek isterim ki Kırmızı Oda gerçek hayatları gerçek anlamda izleyicilere en güzel şekilde yansıtabilen en güzel dizilerden biri olduğunu düşünüyorum oyuncular harika. Onun dışında hikâyem şu olurdu; alkolik bir anne ve çocukları ile asla ilgilenmeyen bütün yükü çocuklarına bırakıp kaçan ve kardeşlerin bu dünyada en çok onları seve bilecek kollarını açabilecek tek affeden tek sahip çıkan denilebilecek profilin bile aslında terk edebileceğini ama en kötü durumda bile gülümseyebilen bir ablayı canlandırmak isterdim. Bu tarz hayat hikâyeleri beni her zaman çok etkilediği için böyle bir karakter canlandırmak isterdim.

 

 

 

S6- Gökyüzünde uçan bir uçurtmanın bile gidebileceği mesafenin bir sınırı var...

Günümüzde kimse sınır tanımıyor..

Bu konuya psikolojik bir yorum getirebilir misin?

 

Sanıyorum ki, insanlar aslında geçmişinde yaşadığı travmaların acısını bilemeden de olsa kendi hayatından çıkardıkları için sınır tanımıyorlar yani aslında geçmişte ona yapılanların da bir sınırı yoktu o sebeple kişi veya kişiler de sınır tanımıyor günümüzde.

 

 

 

 

 

S7- Bir muhabir olduğunuzu hayal edin, Hangi gazetede çalışmak isterdiniz? Neden bu gazete..?

 

Bu sorunun cevabı benim için  milliyet gazetesi olurdu nedeni de anneannem küçüklüğümden beri her gün milliyet gazetesi okur o nedenle bir muhabir olsam anneannemin benim yapmış olduğum haberleri de okumasını isterdim.

 

 

 

 

S8- Bana bir yemek tarif et... Ama sadece 5 kelimeyle.. yapabilir misin? :) 

 

Su, makarna, tencerede pişir hazır :)

 

 

 

 

Ve son soru.. 

S9- Gelecek kavramının size göre tanımı nedir..? 

 

Herkesin gelecek ile alakalı planları vardır ileride nerde olmalıyım  nasıl bir hayata sahip olmalıyım vs, bence çok da fazla gelecekte yaşamak iyi bir şey değil hedef koymak çok güzel ama anda kalmak en güzeli ¦? hepimiz merak ederiz acaba gelecekte bizi neler bekliyor ama bunu öğrenebilme şansımız olsaydı sanırım hayatın bir sırrı olmazdı.

 

 

 

 

Röportaj - İHSAN TEKİN. 

 
 
Toplam blog
: 22
: 95
Kayıt tarihi
: 27.02.21
 
 

Röportaj benim hayatım.. Gazetecilik İse Aşık olduğum tek meslek...  Güzel yazılar çok yakında.. İs..