Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Kasım '09

 
Kategori
Dostluk
 

Jestlerin en guzeli

Jestlerin en guzeli
 

Kendi albumumden


Gectigimiz cuma aksami beni duygulandiran anlar yasadim. Yazinin ilerleyen kisminda duygulanmama sebep olan mevzuu okuyacaksiniz. Her cuma aksami oldugu gibi o aksamda, saat onda La Tasca restoranttan iceriye girdim. Duende Camaron muzik gurubunun uyeleri muzik sistemini duzenlemeye calisiyorlar. Gitar cambazi Sezar Bolivya`dan donmus. Onunla biraz sohbet ettik, o isini yapmaya devam ediyor tabiki. Onlarin muzige baslamasi ile bende barda yerimi aldim. Hemen karsi masada Luiz`in esi Maria`nin yasgunu partisi var. Bana mail atmislar partiye bende davetliyim. Oturmasini sevmedigim icin ayakta takiliyorum. Bir ara gitaristlerden Jose yeni CD lerinin piyasa ciktigini anons etti. Ben bu konuda sansliyim, uzerinde calistiklari parcalarin, sarki sozlerini ve muzigini bana cok onceden dinletip bana begenip begenmedigimi soruyorlar. Benim onlara verdigim cevap, genelde cok begendiklerimi soyluyorum. Neticede degisen birsey olmuyor.

Ilk yedi sarkiyi aylar onceden dinlemistim. Bu CD Avrupaya ve Bolivya`ya yonelik oldu. Bolivya`nin geleneksel sarkilarini begendim ama diger kismi onlarin duzenli olarak calip soyledikleri muzikten biraz uzak. Zaten onlarda bana aylar once, bu CD hosuna gitmeyebilir demislerdi. Aylardan beri kapak resmi ve kapak dizayni uzerine karar vermeye calisiyorlar. Bazen secilen resimleri banada gosteriyorlardi. Ben bu islerden pek anlamam ama yinede sormalari hosuma gidiyordu.

Tekrar geceye donecek olursak muzige ara verildi. Bir adet CD satin aldim. Birkac dakika sonra yanima Jose geldi. Sarkilarin isimlerini okudun mu dedi, karanlikta gozum gormez sonra okurum dedim ama soylediklerine bir anlam veremedim. Daha once iki adet CD lerini almistim, hic bir zaman boyle bir soru sormadi. Zaten sarkilarin isimleri Ispanyolca okumam mumkun degil. Jose diger konuklarla ilgilenirken yanima Kivanc(Turkiye`de gitar calip sarki soyleyen sanatci) geldi. CD' nin kapagini okudun mu sana tesekkur etmisler dedi. Benim jeton dustu, Jose`nin bana o soruyu sormasinin nedenini simdi daha iyi anladim. CD' nin kapaginda bu eserin olusmasinda emegi gecenlere tesekkur ediliyordu. Kivanc bana hakkimda yazilanlari okudu, cok duygulandim. Destegim icin bana tesekkur ediyorlardi, yaziyi okuyanlarda benim ekonomik destek verdigimi zannedecekler. Ben sadece onlarin muzik yaptigi ortamlarda cevreye pozitif enerji yayiyorum. Bu durumun bu kadar onemli oldugunu hic dusunmemistim. Sezar ve Jose`ye yaptiklari jestten dolayi tesekkur ettim. Yeni CD ve yapilan jest icin kadeh kaldirdik, ben salut (Ispanyol dilinde serefe), onlar serefe dedi. Ve muzik kaldigi yerden devam etti. Guzel bir gece idi. Bu gece hic unutulur mu? Iyiki varsiniz gercek dostlarim benim, sizleri cok seviyorum.

 
Toplam blog
: 377
: 711
Kayıt tarihi
: 05.08.06
 
 

Türkiye'yi ve Türk insanını çok seviyorum. Dünyada bütün canlıların yaşam hakkı olduğuna inanıyorum...