Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

aygoz Özlem Eryoldaş

http://blog.milliyet.com.tr/aygoz1

02 Nisan '10

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Jeton..cep telefonu facebook..

Jetonlu telefon kulübelerini anımsıyorum. Uzun uzun konuşulan. Kuyruk beklenilen. Sonra üç dakikalık jetonlar girdi iletişim hayatımıza.Kısa ve öz konuşmaya başladık. Tabi çaktırmadan jeton atmak kuyrukta bekleyenlere .

Kartlı telefonlarla beraber çağrı girdi hayatımıza. BİP BİP öterdi. Ararsın servisi. Derki sana saat on da mesaj bırakıldı. Sen almışsın mesajı saat üç te.. Ne bekleyen kalmış iskelede ne arayan kişi :))

Hop cep telefonları. Hatlı kontörlü..Ev telefonu büyüklüğünde cep telefonlarımız..Şimdi küçüldüler.Çantanın içinde yok oldular..

Veee internet ! Msn girdi iletişim hayatımıza..Şekillerle anlattık duygularımızı..Seni seviyorum demek çok kolay. s.s. :))

Tam ona alışırken hopp Facebook ! Kim nerede nasıl ne zaman ne yapmış bilmeliyiz ya çünkü ! Yıllardır görüşülemeyen yada görüşmek akla gelmeyen herkes listeye doluşmuş bile..

Çok hızlı geliştik hem de çok..Ata ya bakıyorum. Eminim çok gülecek bunları anlattığımda..Ne jetonu hatta ne cep telefonu bile diyebilir.

Peki ya her bayram tezgah açan kart satan satıcılar nereye kayboldular. Onlar damı facebook dan msn den bayram kartı satmaya başladılar..

Renkli kartlardı bana bayramları yeni yılları güzel hatırlatan..

Cebimde bir sürü jeton alıp kuyruk beklemek isityorum. Nasılsın demek için..

Üzerinde geyik olan pullu yılbaşı kartı göndermek istiyorum ptt kuyruğuna girip..

Ata şimdi cep telefonumu getiriyor. Onun eline de bir kart verip yollamak istiyorum.. Al bu jetonu kulubeye git demek. Tabi jetonlu kulube ve tebrik kartı bulabilsek !..

Çok geliştik çoookk..

 
Toplam blog
: 185
: 1494
Kayıt tarihi
: 10.03.07
 
 

Yazabilmenin özgürlüğüyle... İstanbul'un bir bahar sabahında dünyaya gelmişim. Keşfetmek, anlayabilm..