Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Nisan '13

 
Kategori
Etkinlikler / Festivaller
 

Jilet, lösemili çocuklar için söyleyecek...

Jilet, lösemili çocuklar için söyleyecek...
 

Go Girl dergisi için yaptığım haberlerde yer verdiğim gruplardan biri Jilet.

Facebook adresimde daveti gördüğüm zaman hem mutlu oldum, hem de üzüldüm.

Sevindim çünkü, grubun her biri birbirinden tatlı üyeleri lösemili çocuklara yardım amaçlı bir konser vereceklermiş. 

Üzüldüm çünkü konsere bizzat giderek destek olmak istedim ancak konser Osmaniye ilinin Düziçi ilçesinde gerçekleştiriliyor. İşlerimin yoğunluğundan gidebilmem mümkün görünmese de bir şekilde destek olmak istedim ve gidebilecek insanlara organizasyonu duyurmak istedim. 

22 Nisan 2013’de Saat 19:00’da, Düziçi Meslek Yüksekokulu Kampüsü’nde gerçekleştirilecek konserin biletleri 4 TL’den satılıyor.

Konserle ilgili daha ayrıntılı bilgi için http://www.facebook.com/cemkamali linkini, Jilet grubunu daha yakından tanımak isteyenler için de http://www.jilet.biz/ linkini ziyaret edebilirsiniz.

*Konserin geliri lösemili çocuklar için kullanılacak.  

 
Toplam blog
: 50
: 794
Kayıt tarihi
: 25.09.12
 
 

Gazeteci... Serbest olarak özel röportaj ve yazılar hazırlıyor. Pr. medya Danışmanı olarak çalışı..