Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Ocak '10

 
Kategori
Sinema
 

Jogo Subterraneo (Yeraltı Notları)

Jogo Subterraneo (Yeraltı Notları)
 

O bakışlardayım; yalnız...


"Sessizlikten rahatsız olmam."

"Benim de buna ihtiyacım var."

Sevgide (aşkta) susmanın tadına varıyoruz, gecede....

Hey piyanist, metroda kimi niye, niçin arıyorsun?

Benimle aynı yöne giden o kadını arıyorum. Bulduğumda....

Buldu!...Hayat berbat ama bu kadın harika!...Peşinden gitmeliyim, peşimden gelmeli kadın.

Kadın kaçıyordu senden önceki hayatından, ya sen piyanist, sen de kaçanlardan mısın?

Oyun mu oynuyorsunuz, yoksa yazıyor musunuz o kör yazarla birlikte?

1. Not: Yalan yok sende piyanist, öteki kadını sevmedin onun sevdiği kadar, ama o çocuğu çok sevdin, birlikte piyano çaldınız, mutluluk.

2. Not: Metrodaki o bakışlarınızda kaldım, ayakta, mimiklerinizde; güzeldi.

3. Not: Yön. Roberto Gervitz.

Oyn. Felipe Camargo, Maria Luisa Mendonça, Daniela Escobar.

4. Not:

Finali çok sevdim

finaliniz

hayalimizdir Aşk'la benim

Şiir'in

belki bir gün

orada buluşuruz

deniz müzik

ve biz.

Ş.Y.

 
Toplam blog
: 650
: 412
Kayıt tarihi
: 07.06.07
 
 

İzmir.  Aşk ve Şiir. Müzik. Kitap. Varlık ve Sözcükler ve .... ..