Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Temmuz '10

 
Kategori
Yurtdışından Bildiriyorum
 

John F. Kennedy ile kıyaslanan Cumhurbaşkanı…

John F. Kennedy ile kıyaslanan Cumhurbaşkanı…
 

Almanya Cumhurbaşkanı ve ailesi. Christian, Bettina Wullf Resim İnternetten alıntı


Dokuz buçuk saat süren maraton yarışmasından sonra rakibi Joachim Gauck 500 oy toplayabildi.

Christian Wullf: Üçüncü turdan sonra 625 oy alarak; Almanya’nın yeni Cumhurbaşkanı oldu.

İlk yakıştırma görsel medyadan geldi.

John F. Kennedy’nin oğlu da babasının makam odasında oynardı.

Yeni Cumhurbaşkanımız eski “Aşağı Saksonya eyaletinin Başkanı”

Christian Wullf’un küçük çocuğu babasının makam odasında oyuncaklarıyla oynuyor.

Umarız akıbeti Kennedy’lere benzemez.

Ağzımızdan yel alsın çünkü kabinesine ilk Müslim kadın milletvekili alan eyalet başkanıdır Christian Wullf…/CDU

Çocukluğu zorluklarla geçmiş; anne babası boşandıktan sonra ağır mesuliyetler omuzlarına yüklenmiş.

Görsel Medya( DW/ Berlin): MÜSLİM sözcüğünün üstüne basa basa dile getiriyor lâkin bu Müslüman’ın hangi ülkeden geldiğine değinmiyor. Bunu hep yapıyorlar. NEDEN?

Dünyada yüzlerce Müslüman ülke var.

27. Ağustos 1971 Hannover doğumlu Aygül Özkan/ Aşağı Saksonya-Niedersachen-Aileden sorumlu bakan/CDU

Aygül Özkan’ın: Anası babası işçi olarak Türkiye’den Ankara’dan göç etmiş deseniz n’olur?

Dilinizi eşek arısı mı sokar?

Bakın ben bir muhabir olmadığım halde ne diyorum?

Almanlar yeni Cumhurbaşkanını seçtiler diyorum.

Değil mi?

Katolikler yeni Cumhurbaşkanını seçtiler diye yazı yazsam…

Bana hangi tarafınızla gülerdiniz?

Müslime blogger: Dünyadan bihaber mi derdiniz?

Hangi ülkenin Müslüman bloggeri?

Hangi ülkenin Müslüman vatandaşı?

Önce Vatan, sonra inançlar bölümü… Türkiye vatandaşlarının tümü Müslüman değildir. Olacak diye bir baskı da yoktur.

Bunları siz de biliyorsunuz da… İşte bana iş çıkarıyorsunuz.

Ben yeni seçilen Cumhurbaşkanı Christian Wullf’tan… Genç güzel ikinci eşi Bettina Wullf’ tan söz etmek istiyorum.

Yeni başkan elli bir yaşında ve basketbol oynuyor yenilikçi; iri yarı uzun boylu, hali tavrı inanılmaz doğal ve dingin…

Eşi First Lady Bettina: Kasaba hayatını çok seviyor; bizim Berlin’e; Saray Bellevue’ye taşınmak istemiyor.

Yeni Cumhurbaşkanı Berlin-Hannover arası mekik dokuyacak gibi…

Dolmuşa binecek hali yok ya…

Demir kuşlar ne güne duruyor.

Jetler kimin için uçuyor?

Berlin semaları: Taş yağına- Gaz yağına (KEROSEN)alışkındır zaten…

Sayın Cumhurbaşkanı Christian Wullf yeni görevinizde başarılar dileriz. Hayırlı uğurlu olsun.

Biz ülkemizde böyle deriz.

Milli Takımınız 2010 Dünya futbol kupasını Berlin’e getirir mi bilemeyiz.

İster miyiz?

Bizim için ne dilerseniz; bin katı sizlerin olsun…

Destekleriz.

30. Haziran 2010 Çarşamba

İnternetli Köyden

Alev Meisel

 
Toplam blog
: 584
: 853
Kayıt tarihi
: 01.03.07
 
 

Dinleyenin olmadığı yerde anlatmanın önemi! Nasıl YAZAN oldum. 'Yalnız doğar, yalnız göçer' eskile..