Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Ocak '10

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Jüri Ali Taran Yetenek Sizsiniz!

Jüri Ali Taran Yetenek Sizsiniz!
 

Doğal ve sevimli işte Ali !!!


Ali taran ile ilgili yazı yazmak aklımın ucundan bile geçmezdi!

"Yetenek Sizsiniz" programını zevkle izliyorum. Ali Taran'ı önce diğer bazı (!) jüri üyeleri gibi, insanları aşağılayacak, eleştirecek biri gibi algıladım. Fakat önyargı, yargısız infaz gibi hep eleştirdiğim ve Ali Taran'ı böyle düşündüğüm için, ne kadar yanıldığımı ifade etmek istedim!

Kendi kültürel değerlerine saygılı, sevgi dolu, şefkatli, duyarlı olağanüstü sade ve doğal bir kişilik geliştirmiş Ali Taran.

Gazete okurken, eşi ve oğluyla ailesine kanat germiş, sevginin gücüne inanmış, güzel bir insan gördüm...

Jüri olarak, yorumları, değerlendirmeleri, bakış açısıyla renk katıyor programa.

Gözlemlediğim kadarıyla Ali Taran, çok sevilen, yüreklerde önemli bir yer tutmaya başlayan, doğal -sahte ya da egosunun esiri olmayanlardan- zeki, komik, çok şeker bir insan...

"Yetenek Sizsiniz" programındaki diğer jüri elemanları Acun Ilıcalı, Hülya Avşar'da oldukça başarılılar, ama Ali Taran onlar kadar ünlü olmadığı için , kendisini yeni tanıdık ve çok sevdik !!!

 
Toplam blog
: 258
: 2037
Kayıt tarihi
: 09.11.06
 
 

Ben İngilizce öğretmenliği yapan yurdum insanıyım. Yalnız öğrencilerim yetişkin arkadaşlar. Devlet m..