Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Mayıs '13

 
Kategori
Müzik
 

Justin Bieber fena patladı

Justin Bieber fena patladı
 

Ünlü şarkıcı Justin Bieber, Billboard Müzik Ödülleri töreninde şimdiye kadar kendine yöneltilen eleştirilere yanıt verdi.
Bieber, Billboard Müzik Ödülleri töreninde performans sergiledi. Genç Kanadalı şarkıcı, Take You şarkıyı seslendirdi ve Will.i.am ile Power adlı parçada düet yaptı.

Gecede En İyi Erkek Şarkıcı ödülünü kazanan Bieber, kariyerinde ilk kez kazandığı bu ödülü almak üzere sahneye çıkarken alkışlanmak yerine yuhalandı. Bunun üzerine Bieber, hem bu olaya tepki gösterdi, hem de geçtiğimiz aylarda kendisine yöneltilen eleştirileri cevapladı.
19 yaşında olduğunu ve genç yaşında önemli başarılar kazandığını vurgulayan Bieber, ''19 yaşındayım ve çok iyi işler yaptığımı düşünüyorum. Kalpten söylüyorum ki müzik adına iyi işler yapıyorum'' dedi. Bieber, düşüncelerini şöyle özetledi:
''Bu bir göz boyama değil. Ben bir sanatçıyım ve daha ciddiye alınmam gerektiğini düşünüyorum. Saçma sapan şeylerin değil sanatımın konuşulması gerektiğini düşünüyorum. Bu arada menajerim Scooter Braun'a teşekkür etmek istiyorum. Evde beni izleyen aileme de şükran borçluyum. Anneme, babama ve Hazreti İsa'ya teşekkür ederim. Onları çok seviyorum. Baba, seni çok seviyorum. Anne, seni çok seviyorum. Kız ve erkek kardeşlerimi çok seviyorum. Ve hayranlarım, hepiniz inanılmazsınız.''
Bieber, şovu bittikten sonra sosyal medya aracılığıyla da hayranlarına seslendi ve hepsine teşekkür etti.





 

 
Toplam blog
: 90
: 2229
Kayıt tarihi
: 05.02.13
 
 

Yaşamın her anına renkli gözlükle bakacak Seyirci Kedimiz... Kimi zaman oyunlarını binbir güçlükl..