Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Ağustos '10

 
Kategori
Haber
 

Kâinat güzeli kim olacak?

Kâinat güzeli kim olacak?
 

Gizem Memiç/Resim internetten alıntı


23.Ağustos 2010 Tarihli haberinde Milliyet com.tr: Okurlarına “Tacı kim kazanır” diye soruyor.

Güzellerin slâyt gösterisine şöyle bir göz attım.

Siyaset gündemi ve sıcaklardan bunalmış haleti ruhu yelere iyi gelir düşüncesiyle…

Gündelik yaşamda: Güzellikler karaborsa…

Karabasan karamsarlık komutayı ele almış.

“Kim kazanır” Oyunu iyi gelir düşüncesiyle fahri jüri üyeliğine kendimi atadım.

Hay atamaz olsaydım! Yakın gözlüklerim gözümde; tarafsız duruşum belliğimde…

İyi de… Aradım taradım bir güzel bulamadım.

Bu halim: Benim İlhami’nin ekmeğine yağ sürdü kardeşim.

Sen dedi bana “Ne anlarsın kadının güzelinden” fena halde bozuldum. Ardından bir düşüncedir aldı beni İlhami haklı olabilir mi? Olur mu olur!

Slâyt davasını tekrar ele aldım.

İlhami bu arada tekrar araya girdi, işi ciddiye almış besbelli; başladı sonu gelmeyen sorularını sıralamaya…

…Alman güzeli?

-Profili işe yaramaz İlhami!

…Hintliye ne dersin?

-Çok özgün!

…O da ne demek?

- Kafası bedenine göre büyük!

…Uruguay?

-Hiç yoktan iyidir.

…Japon?

-Beli kalın.

…Anlaşıldı; Korelinin gözleri küçük ve çekik; İngiliz’in albenisi yok; Fransa sıradan… Armudun sapı üzümün çöpü senin güzele güzel demeye niyetin yok; kadından jüri üyesi mi olurmuş.

- Bana haksızlık etme İlhami; bir dinle hele; favorilerimi senin yüzünden dile getiremedim.

…Sakın bana Gizem Memiç deme! Tarafsız olamıyorsun derim sana…

-Gana, Uruguay…

…Dünya futbol şampiyonası sona erdi unuttun galiba ne o milli takımları sayar gibi ilahi kadın…

-Hiç takılıp durma sana pas atmıyorum İlhami…Bolivyalı da favorim yaz bir kenara eğer Gizem ilk üçe giremez ise…Gana Uruguay Bolivya aralarında paylaşsın; Amerika’ya İsrail’e Ruslara tacı kaptırmasınlar. Olmaz mı İlhami?

24.Ağustos 2010 Salı

İnternetli köyden Alev Meisel

 
Toplam blog
: 584
: 853
Kayıt tarihi
: 01.03.07
 
 

Dinleyenin olmadığı yerde anlatmanın önemi! Nasıl YAZAN oldum. 'Yalnız doğar, yalnız göçer' eskile..