Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Kasım '14

 
Kategori
Mizah
 

Kâmile... ( Editöre saç-baş yolduran şiir...)

Kâmile... ( Editöre saç-baş yolduran şiir...)
 

Net'ten...


Sürekli yazım hatası yapan şâir/ yazarlara   (?) atfedilmiştir...  :)

..........

 

KAMİLE NERDE HATA YAPTIMKİ ?..

.............

Tavşan Adasın damı geziyorsun Cemile !..

Çok üzülürüm, bilmemki bu hale gelmene,

Herkez seni çekemediki, hiçmi hiç Kâmile !..

Sende, bende, üzülürmüyüzki aman boş ver!..

Adada ki bağzı Tavşanları sen mi kurtaracaksınki...

Sendeki sabır ben dede olmalıydıki sevineyim

Dede ile anne anne mirasındamı gözün?..

Saçların târümâr  da olur; dişlerinde dökülürki...

Öyle hale getirirlerki seni Cemile; ben üzülürmüyüm ?..

Düriyemin güğümleri kalaylıda olsa sorunmu ?..

Sende ki para bendede olmalıydıki parise gidek!..

napolide Napoliten şarkılar eşliğinde yiyek içek...

Newyorkta zengin bir newyorklu kocanda olsa,

Valla iplemem !..Bye...bye der çeker giderim !..

Oysa ki ben daha henüz ve ben şahsen sana vurulmuşken,

Bir sessiz gemi geçer o limandan düdüğü çalmazki !..

Duyuyormusunuz, görüyormusunuz, işitebiliyormusunuz?..

Ben de sevdimmi adam gibi severimki Kâmile !..

Lahana turşusunu nasıl yaptığımı zülküf Dayın bilir...

Ben şahsen böyle düşünürken benim kanımca sen yoktun !..

Henüz daha aşkımız yekbir atlı süvari olup bâb ı âli kapısındaydı.

Kâmilde gelse; Şamilde gelse; bilesinki ayıramazlar bizi !..

Ülke yansa umurundamı ?..Sen git te dizilerini seyret emi ?..

* * * * * * * * * * * * * * * *

NOT : Bu muhteşem ''şiyirimi ''  yazarken '' kasıtlı yaptığım bağlaç, ilgeç, ek kullanımı, anlatım bozukluğu gibi hataları, iyi bir yazar görür, algılar ve kınar.

....

Bu hataları sürekli yapan şâir/ yazarların (?) sayın editörlerimize nasıl saç-baş yoldurduklarını görür gibi oluyorum...:) :))

....

( İstemsiz yapılan insani hatalar, sözümüz dışındadır )

....

Peki nerede hatalar  yaptık acaba ?..  :) 

 
Toplam blog
: 1521
: 1639
Kayıt tarihi
: 23.06.07
 
 

İnsan yontmakla geçti ömr-ü baharı... Güzel ve canlı heykeller yaptı... Kimisinin içi çabuk boşal..