Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Ağustos '14

 
Kategori
Güncel
 

Ka-ri-ka-tür

Yazdıklarım kimine aykırı geliyor, kimileri anlamını kavrayamıyor, kimilerine batıyor ama genelde okunuyorum ve bu da beni mutlu ediyor.

On iki yıldır iktidarda olanların kişilikleri ve kafa yapıları bana uymuyor. Demokrasi buysa ben demokrat değilim. 1950 yılından bu yana, demokrasi dedikleri zamazingonun yüzünden bu ülke çok vartalar atlattı. Kaybeden hep Atatürkçü düşünce oldu.

Diyorlar ki: ülke ilerliyor. Hanlar hamamlar, yollar köprüler, hava alanları, alışveriş merkezleri vs. vs. İyi de bunların daha alası Arap çöllerinde de var. Bunlar medeni bir toplum yaratmıyor ki. Öyle olsaydı, Arap Emirleri, Şeyhleri, paralarını, Avrupa ve ABD ye aktarmazlardı. Hepsi, gelecekte hayatlarını sürdürecekleri yerleri belirlemişler. Bizim zenginlerimizin ve sonradan görmelerimizin de Avrupa ve ABD de yatırımları var. Bu demek oluyor ki, han, hamam, yol, köprü, yüz katlı binalar, şu,bu, zevahirden ibaret. Medeni bir yaşamın gereçleri bunlar değil. Esas medeniyet insanın kafasında olandır. Mercedes i olan maganda tiplemesi, bu günün karikatürü. Ne yazık ki, karikatür gibi insanların yönettiği, karikatür bir ülkede, dramatik bir hayat yaşamak zorundayız.
 

 
Toplam blog
: 820
: 326
Kayıt tarihi
: 02.10.08
 
 

Nerede, nasıl, ne zaman, umursamıyorum. Bir şekilde dünyadayım, yaşıyorum. Hayatı seviyorum. Tanr..