Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Aralık '07

 
Kategori
Sinema
 

Kabadayı

Kabadayı
 

Şener Şen'in filmlerini severim.

Komedi filmlerindeki ustalığını herkes biliyor.

Ben asıl Şener Şen'in duygusal filmlerini daha çok seviyorum.

"Gönül Yarası" filminde olduğu gibi...

Vurdulu, kırdılı, silahlı, macera, mafya filmlerini pek sevmem .

"Kabadayı filmine de, Şener Şen oynadığı için gittim.

Bazı oyunculara bazı roller gitmez ya ! Şener Şen'in tüm ustalığına rağmen, bu filmdeki rol ona gitmemiş.

Duygusallığı ön planda tutan biri olarak, bu film bana da gitmedi.

Bu tür filmleri sevenler için iyi bir film sayılabilir. Zaten filme ilgi de iyi düzeydeydi.

İsmail Hacıoğlu'nu üstlendiği rolde gayet başarılı buldum.

Filmin konusunu ve senaryoyu biraz abartılı buldum. Bağlantılarda bir kopukluk vardı. Filmin nasıl bitirileceği konusunda da biraz tereddüt yaşanmış gibi...

Son zamanlarda, Türk Sineması önemli filmlere imza atıyor. Uluslararası film festivallerinde de başarılı oluyoruz.

Kabadayı filminin de başarılı olmasını diliyorum.

Şener Şen'in özellikle, duygusal filmlerde oynamasını arzu ediyorum. Bu alanda daha başarılı olacağını sanıyorum.

Her filmde, her izleyici farklı tepki gösterebilir. Bu çok doğal ve sinema sanatına uygun bir durum.

En iyisi , en kısa zamanda bu filmi izlemeniz.

İyi seyirler diliyorum.

 
Toplam blog
: 1410
: 1053
Kayıt tarihi
: 04.11.06
 
 

Emekli öğretmenim ve  emeklemeye devam ediyorum.  Emeklilik yaşamın sonu değil, yaşama yeni amaçl..