Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Haziran '21

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Kabadayılar Hep Trabzonlu mu?

Kabadayı konulu dizilere meraklıyım ya izlediğim dizilerde böyle kişilerin çoğunlukla Trabzonlu olması dikkatimi çekti.

Kendim de Karadenizli olarak Trabzon’un özellikle girişimci karakteri yiğitlik ve mertliği işleyen cesur sanatçıları, halkının tavizsiz inanç düşünce ve yaşamı gurur duyduğumuz özellikleri.

Bu arada kabadayının anlamı bazen olumsuz görülse de Anadolu’da yiğit demek.

Her yerin yiğit mert insanı vardır, yiğitlik belli bir bölgeye özgü değil.

İşte bunun bir marka gibi öne çıkarılmaya çalışılması, bilmiyorum belki de yanılıyorum…

Değerleri olan bir şehrimiz, böyle olmayı ya da böyle görünmeyi seviyorlardır belki.

Elbette çok güzel; lakin benim gibi algılanırsa alınganlık oluşabilir.

Bu ülkenin Gakkoşları, Yiğidoları, Efeleri…

Biri çıkar der ki benim dedem dört cephede savaşmış…

Hatta Köroğlu Trabzonlu mu; Ulubatlı hasan, Yörük Ali Efe, Şahin Bey…

Siz yine yiğit olun biz öne çıkaralım, gururla!

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..