Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Kasım '18

 
Kategori
Kent Yaşamı
 

Kabartma Kalem

Kabartma Kalem
 

Salih Arıkan


Bu gün standa bir arkadaş geldi. Eşinin abaküse ihtiyacı varmış ben de kendisine hediye ettim ve arkadaşımıza abaküsün mantığını anlattım. Neyse artık matematiği küp kasayla anlatacağız. Gerçi bilgisayarda exzel programıyla her türlü işlemi yapabiliyorsun. Ben yardımcım olsaydı tek başına stantda olmasaydım sesli ekran okuyucularla bilgisayarları da gösterecektim. Arkadaş kabartma yazı tableti sordu. Bende elimde dört satırlı var dedim eşi de yirmi yedi satırlık istiyormuş ben de yirmi yedi satırla yazmaya bir türlü alışamadım.

Efendim gelelim hikâyemize. Kabartma yazıyı tanıtıyorum gelen giden heyecan tek başınalık derken kabartma kalemim sır oldu. Etrafa baktık baktırdık AA yok. Ne yapsam hemen bir kaç arkadaşı aradım. Şirketi arayıp kabartma kalem siparişi verdim. Bizim sıkıntımız şu kabartma kalem abaküs beyaz baston hemen paramızla da olsa ulaşabileceğimiz araçlar değil. Sonra Ali Aydoğmuş'la karşılaştım. Yanında bir arkadaş vardı. Sende kabartma kalem var mı dedim o da yok dedi. Yanındaki arkadaş hemen bana kabartma bir kalem uzatmaz mı sevincimi görecektiniz kalemi bana veren arkadaşımız altı nokta Manisa şube başkanı Hüseyin Pehlivan. Kendisine çok teşekkür ederim. Bu anıyı zihnime çaktım.

Öğle yemeğine emel kardeşimle gittik. Emel işaret dili tercümanı. Annesi ve babası işitme engelli yani koda diye terminolojiye geçmiş bir kavram. Yemekte özel eğitim öğrencileri ve hocalarıyla kısa ama hoş bir sohbetimiz oldu.

Standa geri döndüm. Ortalığı incelerken bir şey fark ettim. Ben cebimde bez mendil de bulundururum. Evet, kabul ediyorum biraz ilkelik ama zaten hayatı ilkelden yaşamak daha güzel. Kalem benim bez mendilin arkasına gitmiş. Heyecan yaparsak işler çok sağlıklı gitmiyor. Kalemi Hüseyin başkana iade ettim ve teşekkür ettim. Her şeyde bir hayır vardır. Çok farklı bir hatıra oldu.

Salih Arıkan,Tel: 0506 514 96 93

 

 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..