Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Ocak '15

 
Kategori
Kişisel Gelişim
 

Kabiliyetsiz ol ama karaktersiz olma!

Kabiliyetsiz ol ama karaktersiz olma!
 

SEN SENİ BİLSEN YETECEK ASLINDA!


Ne Güzel Demiş MEVLANA!
Bir insanı sevmek için hiç bir neden yokken, sevmemek için ne kadar çok nedenimiz var. En azından benim öyle. Bir tek neden bile yetiyor bazen bütün köprüleri yıkmaya. Keşke öyle olmasa diyorum düşününce, sonra öyle bir şey oluyor ki, değmez deyip geçebiliyorum.
(Bir de elmayı seviyorlar diye elmanın da onları sevmesini bekleyen, değişik kafada bir kitle var ama konumuz o değil.)
En azından bu benim düşüncem. Kendi düşüncemle hareket edebiliyorum. Bir de öylesi var ki, kim ne derse yörüngesini ona göre değiştiren, dümeni olmayan asilzadeler!
İyisi kötüsü vardır düşüncenin, ama düşünememezliğin .... bilemiyorum koyacak kefe bile bulamıyorum açıkçası.
Kararsızgiller var bir de. Düşünemeyengillere mensup uzaktan akraba!
Bütün bu yollar karaktere çıkar bana göre.
Sağlam bir karakter her şeyden önemli.
Saygı da, sevgi de, bağlılık da ..... Ne sıfat eklerseniz ekleyin karakter'le alakalıdır. Bu sebeptendir ki iyi kötü diye ayırmam karakteri.
Karakterli ya da karaktersiz terimleri vardır benim lugatımda.
Kim  nasıl adlandırır bilemeyeceğim ama umarım ki; ...Mış' gibi yapabilenler bizden uzak olsun,
Sevgiyle kalın,

MatmazelLola

 
Toplam blog
: 12
: 362
Kayıt tarihi
: 27.11.14
 
 

MatmazelLola; hayata dair küçük şeyler üzerine kişisel blog sayfasıdır.   Şahsi gözlemler..