Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Mayıs '09

 
Kategori
Siyaset
 

Kabine değişti. Başbakan duruyor

Kabine değişti. Başbakan duruyor
 

ampul değişikliği


Kabine değişti. Yedek kulübesi boşaldı. Zaten, yedek kulübesi FB nin yedek kulübesi gibiydi. Kimse yoktu. Olanlarla idare edildi. Bülent Arınç, Roberto Carlos gibi, vazgeçilmez oldu. Ama bu kez zorlanacak gibi. Çünkü MESİR MACUNU şenliklerine katılamadı. Macunu da yok. Performans düşük olacak. Seneye jübile yapabilir. Milii eğitim Bakanı, Hüseyin ÇELİK' e haksızlık edildi. Tüm İlk öğretim ve Orta Öğretim öğrencilerine, şalvar ve haşema giydirmeyi başarmıştı. Üst tarafı beceremedik, bari aşağısını şalvarlayalım, diye çok uğraş verdi. Ertuğrul Günay, en karlı çıkan Bakan oldu. İnsanların kültürünü değilse bile, kendi kültürünü geliştiriyor. Geziyor, görüyor, öğreniyor. Ne demiş atalarımız: " Çok gezen, çok bilir." Bir tur daha atarsa, Erdoğana rakip bile olur. Ama burada da, "ÇAT BURDA, ÇAT KAPI ARKASINDA", olabilir. Dikkat etmesi ve sessiz olması lazım. Kabine bence başarısızdı. Başarısız olan bakanları değiştirebilmek güzel. Başbakanı kim değiştirecek. Diyelimki, kabinenin başı da başarısız, ne olacak? Benimde düşündüğüm şeye bak? O demokrasilerde olur. Bizde genel başkanlık evladiyeliktir. Demokrasimiz de, karakuşi bir şey.

Bu kabine değişikliğini analiz eden, uzman köşecilere göre, "AKP merkeze kayıyor" muş. Bu hangi merkez, belli değil. Merkez işte. Her şeyin bir merkezi var. Sağın merkezi, solun merkezi, merkezin sağı, merkezin solu. Dikkat ederseniz, doğrudan sağ ve doğrudan sol, yok. AKP neyin merkezinde? Sağın mı, solun mu, İslamcılığın mı?

Şimdi soruyorum: Bu kabine bozuk giden neyi düzeltecek ve başarılı olacak? Ekonmiyi mi? İşsizliği mi? Dış Politikayı mı? İç politikayı mı? Terörü mü? Demokrasiyi mi? AB yi mi? Refah düzeyimizi mi? Neyi düzeltecek? Umudu olan var mı? Niye değişti ki? Başbakan yeride duruyor.

 
Toplam blog
: 820
: 326
Kayıt tarihi
: 02.10.08
 
 

Nerede, nasıl, ne zaman, umursamıyorum. Bir şekilde dünyadayım, yaşıyorum. Hayatı seviyorum. Tanr..