Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Ekim '06

 
Kategori
Haber
 

Kablolu tv ve Turksat 'ta neler oluyor ?

Yıllardır Kablo TV abonesiyim. Ufak tefek arızalar dışında fazla sorun yaşamadım. Yaşasam da üzerinde durmadım.

Ancak bugün aniden Kablo TV yayını kesildi. Üzerinden iki saat geçtiğinde arıza numaralarını teker teker aramaya başladım. Ne yazık ki hiçbir yetkiliye ulaşmak mümkün olmadı. Tüm numaralar meşgul idi.

İnternetten Turksat şirketinin numarasını buldum. Karşıma çıkan yetkili 'Bugün TMSF el koyduğundan Kablo TV yayını durduruldu' açıklamasını yaptı.

İnternette dolaştığımda Turksat'ın anasayfasında bile hiçbir açıklama yapılmadığını gördüm.

TMSF şirketlere bir anda mı el koyuyor? Kimsenin bu konudan haberi olmuyor mu? Vatandaşın mağduriyetini kim önleyecek?

Sonucu merakla bekliyorum. Bir tüketici olarak yetkilileri daha sağduyulu olmaya davet ediyorum.

 
Toplam blog
: 28
: 2979
Kayıt tarihi
: 26.06.06
 
 

Yaşama dair herşeyle ilgileniyorum. Bunları sizlerle paylaşacağım. ..