Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Aralık '13

 
Kategori
Şiir
 

Kabotaj Bayramım

Kabotaj Bayramım
 

Kabotaj Bayramında geldin (netten)


İniltim delip geçti, kıpkızıl semaları

Siyah dumanlara büründüm

Temmuz güneşi kavurdu bedenimi

Acıdan kavruldum, bas bas bağırdım.

Ebe doğurtamadı

Yıldızlar kaydı gözlerimden

Eridim yok oldum.

Sonsuz gecenin sabahında

Uçan taksi götürdü

Tokat’tan Turhal Hasta hanesine

Bıçak darbeleri ile doğurdum seni.

Feryadımdan bayılmış deden

Ölüyor kızım diye dövünmüş ninen.

Gözümü açtığımda gördüm

Kordon dolanmış boynuna

Simsiyah bedenini.

Doktorlar, hemşireler koşuşturdular

Ölmek üzere olan bebeğimi dirilttiler

Acılar içinde ellerimi uzattım

“Verin yavrumu bana” diye yalvardım.

Sanki bir ışık doğdu içime,

Müzikler çalındı beynimde

Dualarım, adaklarım, kurbanlarım

Doğmuştu benim sevgili oğlum.

Ayım, yıldızım, güneşim

1 Temmuz Kabotaj Bayramım.

Yıllar ne çabuk geçti

Şimdi sen, Lise son sınıfta biri Arslan

Diğeri omuzlarında hoplattığın afacan

Babasın.

Gör evliliklerini, kokla tat meyvelerini

Doğum günün kutlu olsun yavrum.

 

NAHİDE ÇELEBİ

 

 

 

 

 
Toplam blog
: 1977
: 1045
Kayıt tarihi
: 25.11.08
 
 

Erzurum doğumlu, Ankara'da yaşıyor. D.T.C.F mezunu, emekli lise öğretmeni, evli, 2 çocuklu. "İsya..