Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Kasım '21

 
Kategori
Alışveriş - Moda
 

Kabul etmiyorum

                                                                                Kabul etmiyorum
Böyle olur mu hiç şimdi ama! Yakışıyor mu sana bu insansızlık hiç! Benim düşünce sistemim sana karşı kurulmuş değil asla. Aksine sana eşit mesafede duruyor. Halbuki sen buna hiç razı gelmiyor, bir savaş anında gözü öldürmek hırsıyla dönmüş ne yapacağını bilmeyen öfkeli askerler misali akılsızca tutum alıyor ve senin için faydası olacak her iyi fikrime sadece bilgisiz cahil insanlar gibi bilinçsizce saldırıyorsun. Sana hayır diyorum. Kabul etmiyorum.
 
 
Toplam blog
: 643
: 67
Kayıt tarihi
: 20.02.17
 
 

Eğitim Durumu Halkla İlişkiler Yüksek Lisansı İsletme Fakültesi Sosyoloji Bölümü Gazeteci ..