Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Şubat '10

 
Kategori
Şiir
 

Kabusum

Kabusum
 

hayat


Merdivenleri çıkarken

Sanki, çorba kokusu

Sarmış her yeri.

Bir, iki, üç.......basamak derken,

Sonunda kapıdayım.

Zili çalıyorum,

Açan yok.

Anahtarı takıyorum,

Giriyorum içeri.

Bomboş,

Mutfak tamtakır,

Tencere sesi yok,

Su sesi yok,

Yerde ki halının sesi ,

Sandalyenin gıcırtısı ,

Yok....

Anne diyorum...

Ses veren yok.

Odaya giriyorum,

Yatak boş.

Ağlamaya başlıyorum,

Hıçkıra hıçkıra...

Anam ölmüş,

İnanamıyorum.

O çorbanın kokusu

Hala burnımda.

Sesin.... sarı kızım, ilk göz ağrım deyişin

Kulaklarımda.

Yıkılmışım be anne...

NERDESİN....

 
Toplam blog
: 27
: 309
Kayıt tarihi
: 20.12.09
 
 

2 Ekim 1968 İstanbul doğumluyum. Evliyim ve 2 çocuğum var. Anadolu üniversitesi çalışma ekonomisi..