Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Haziran '08

 
Kategori
İlişkiler
 

Kaç defa gittin benden

Şu kısacık zamanda kaç defa gittin sen benden

Geride kaldığımın farkında bile değildin

Hiç farketmedinki zaten

Hiç görmedin ki gözyaşlarımı sen giderken

Kaç defa gidişine tanık oldum ben

Bilmiyordun gidişin umrumdaydı benim

Ama sen öyle umursamazdın ki

Hiç gözlerime bakmadın bile, bakamadın

Kaç defa gittin sen benden

Hiç bir gidişinde elveda dediğini duymadım ben

Hep sessiz gittin ve hep noktasız cümleler...

Defalarca gittin sen

Hiç pişmanlık duydun mu

Bir kere dahi olsa düşünmedin mi hiç beni

Gittikten sonra...

Kaç defa gidişini yaşadı bu yürek kısa zamanda

Daha kaç defa görecek...

Biliyor musun gidişlerini hiç sevmedim ben

Git ve dönme bir daha

Dönüşünün mutluluğu olmasın

Gidişinin acısı olacaksa...

 
Toplam blog
: 15
: 886
Kayıt tarihi
: 16.06.08
 
 

1984 Trabzon doğumluyum. Üniversete mezunuyum.Hayatı sevmek istiyorum ve bunun için uğraşıyorum.....