Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Mart '14

 
Kategori
Şiir
 

Kaç kez yaktım bil yeter

Kaç kez yaktım bil yeter
 

Alıntı.


 
Ateş gibi yanıyor  sanki  çatlıyor  başım
Seni beni sanıyor hüznü katlayan yaşım
Doluya koysam almaz kadehi sakim verir 
Sensiz solgun yüreğim aşkın zehrinde erir.
 
Bilmem ne kadar kaldı kavuşmak için zaman
Uçurumlar çoğaldı buluşmak ondan yaman
Saydığım eşinmeler birden sol yanım çıktı
Uzadı düşünmeler gölgesi canım sıktı.
 
Sehven mi düştüm sandın yoksa senli izlere
Sandım ki beni andın kandım süslü sözlere
Kalemim küstü derken hala yazıp çizerim   
Bir gün erken gelirsen methiyeler dizerim.
 
Mektubunun ucunu kaç kez yaktım bil yeter
Açık etmem suçunu yeter ki sen gel  yeter
Sensin tek dayanağım aşkı oku ismimden 
Çağır gelsin ayağım şiir doku cismimden.
 
Toplam blog
: 425
: 412
Kayıt tarihi
: 24.02.13
 
 

37 Yıldır  yurtdışında yaşıyorum , 1000 den fazla şiirim var,  çeşitli edebiyat sitelerinde, derg..