Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Erdoğan Özgenç DOST MECLİSİ

http://blog.milliyet.com.tr/erdoganozgenc

16 Şubat '13

 
Kategori
Şiir
 

Kaç yıl oldu...

Kaç yıl oldu...
 

Koskocaman bir ömürdü

Seneler sanki yıldırım gibi

Gelip geçiyor…

Sen ve ben

Az şey mi yaşadık yüreklerimizde

Yıllar aylar günler hatta

Saatler sadece,

Seni yaşamak senin olmak

Seni arayıp bulmak içinmiş demek ki.

Daha karşılaştığımız ilk an

Tanıştığım ilk saatler

Sonradan gelip geçen zamanlar

Önümüze çıkan engeller

Kalbimi çalmak isteyenler…

Çoğu güzel kadınlardı

Ama maskeleri vardı

Okuduğum yabancı kitaplar gibi

Anlayamadığım

Bilmediğim dil gibiydiler,

Ne anladım ne okuyabildim,

“Senden başka…”

Kimsenin kalbime girmesine

Aklımı çelmesine izin vermedim,

İstediler yok dedim,

Gel dediler hayır dedim

Unut dediler olmaz dedim

Gitti, unuttu herkes

“Benden başka…”

Ne uzak mesafeler

Ne ayrılıklarımız ne de hüzünler

Sevdim dedim bir kere

“Ölümüne”

Anlayamadı kimseler

“Senden benden başka”

Kaç yıl oldu?

Hala bir umudumuz var…

(……..)

Niye acele ettin ki?

Erdoğan ÖZGENÇ

Adana 16.02.2013 22.40

 
Toplam blog
: 846
: 425
Kayıt tarihi
: 26.06.12
 
 

Emekli banka müdürüyüm ama kart vizitimde "insan" yazıyor. Adana'da ikamet ediyorum. Herk..