Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Mayıs '09

 
Kategori
İstanbul
 

Kaçınılmaz son

Kaçınılmaz son
 

rezaletin belgesi.


Daha çok değil 10 gün önceki yazımda metrobüs adlı projenin ne kadar sacma ne kadar eksiklerle dolu bir proje olduğunu trafiği rahatlatmak yerine daha beter bi keşmekeşin içine soktuğunu yazmıştım. Bugün saat 11:00' da Avcılarda yaşanan kazada beni doğrular nitelikteydi. İçi tıkabasa yolcularla dolu olan metrobüs lastiğinin patlamasıyla önce bariyerlere sonrada bu bariyerleri aşarak e-5 karayoluna çıkıp orada seyreden araçlara çarparak durabilmiş. Şans eseri bu kazada ölen veya yaralanan olmamış ama ya olsaydı? Bunun hesabını kim nasıl verecekti soruyorum size? E-5 karayolunun tam ortasında vızır vızır araba geçen bir hattın arasında seyreden bir otobüs nasıl olurda bariyeri aşar bu hiç düşünülmedimi hesabı kitabı yapılmadımı? Ama ne gerek varki böyle bişeye bunu umursayan dikkate alan kimki bu projeden cepleri dolanlar bence bu kazayıda hiçmi hiç umursamazlar. Maksat halkın gözünü boyayıp hizmet yaptık deyip böbürlenmek bir yandanda paraları cebe indirmek gemicikler alıp holding patronu olmak değilmi. Çıksınlar yine savunsunlar bu projeyi seçimlerden önce olduğu gibi. Her zaman söylüyorum ve söyleyeceğim bu proje dünyanın en saçma en rezalet projesidir hiç zannetmiyorum ama umarım gerekli önlemler alınırda daha büyük facialar yaşanmaz.
 
Toplam blog
: 14
: 746
Kayıt tarihi
: 23.03.09
 
 

Yakın Doğu Üniversitesi Beden Eğitimi Spor Yüksek Okulu Beden Eğitimi Ve Spor Öğretmenliği 4. Sınıf ..