Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Eylül '09

 
Kategori
Kültür - Sanat
 

Kaçırmayın... Sergi için son üç gün

Kaçırmayın... Sergi için son üç gün
 

HENRY KUPJACK’IN MİNYATÜR DÜNYASINI GÖREBİLMEK İÇİN SON 3 GÜN

Amerikalı Sanatçının 20 muhteşem minyatür odasını görebilmek için SON 3 GÜN!

30 Eylül’de sona erecek olan ‘Hayallere Sığmayan Minyatür Odalar’ adlı sergi Rahmi M. Koç Müzesinde ziyaretçilerini bekliyor. İstanbul’da olanlar bu fırsatı kaçırmasın derim. Dünya tarihinde iz bırakmış dönemlerin giyim tarzı, yaşam tarzı, mimarisi hakkında görerek bilgi sahibi olabileceğiz 20 Minyatür Oda.

Bilgi sahibi olmanın dışında sizi bir masal dünyasına götürecek gördükleriniz. O yüzden çocuklarınızdan da bu fırsatı esirgemeyin.

Ben gezdim, neler hissettim:

Sanki ben Alice’im ve dev halimle birilerinin evlerinin içine bakıyorum. Kimlerin evlerine mi?

Ulyses S.Grant’in Galena’daki yemek odasına, 1879

H.C. Kupjack Dairesine, 1995 (ki mumları bile yakıp söndürmüşler. Yaşamdan iz bırakmışlar)

Thomas Jefferson’ın Çalışma odasına ve Yatak Odasına, 1770

Osmanlı Kahvehanesine, 18.yy

İskender’in Kuşatma Çadırına

XVI Louis’in Yemek Odasına, 1830

Mont morenci Merdivenli Salonuna, 1822 (Malikâne de desteksiz döner merdiven konu alınmış. Merdivenin basit oymalarında tutunda kapı üstünde ki alçı süslemelere kadar ve hatta çiçeklerin detayına kadar her şey tek tek…emek emek…)

New Orleans Oturma Odası, 1850

Devamı var. Ama siz sanal ortamda gezinti yapmakla yetinmeyip kendi gözlerinizle görmeye gidin derim!

Sergi ile ilgili fotoğraf ve bilgi detaylarına http://www.rmk-museum.org.tr/sergi-2008/odalar.html adresinden olaşabilirsiniz.

Adres: Rahmi M Koç Müzesi
Hasköy Cad. No: 5
Hasköy 34445 - İstanbul
Tel: (0)212 369 66 00
Faks: (0)212 369 66 06
Web: http://www.rmk-museum.org.tr/

 
Toplam blog
: 119
: 1401
Kayıt tarihi
: 11.02.09
 
 

Ben kimim? Tüm sıfatlarımın dışında doğduğum günden beri bu sorunun cevabını bulmak için sürekli ..