Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Aralık '06

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Kaçırmayın zamanı! - Ferdi

Kaçırmayın zamanı! - Ferdi
 

Geçen zamanı kovalayamıyorsunuz. Yazımın üstüne 06.12.2006 yazsam, bugün 06 Aralık olur mu? Olmaz! Zaman geçmiş bir kere.. Nasıl üzgünüm anlatamam..

İnsan gaflete düşüyor bazen. Hayatta neyin veya nelerin öncelikli olduğunu, çaba göstermesi gerekenlerin ne olduğunu unutuyor. Kendi küçük sorunlarını “acı” boyutuna taşıyıp, hayattan soyutluyor kendini..

“ 06 Aralık 2006 Ferdi Günü olsun ” mesajlarını şimdi aldım, neredeyse 1 hafta geçmiş, zamanı geri getiremiyorum. Ama Blog yazarlarından Deniz hanımın ve Biberiyenin başlattığı faaliyete geç olsa da katılmak istedim.

“ Bu bir yardım çağrısıdır. Bu genç yurek eger yardim edilmezse yakinda duracak... ” yazıyor http://biryardimeli.bz.tc/ sitesinde. Sitede hesap numaraları ve ilgili telefonlar var.

Minimum ödenebilecek tutar 5 YTL.

İnsanoğlu ne kadar kendi küçük dertlerini gözünde büyütüp, acı yumağı haline getirmeyi sevse de, huysuz, kaprisli, mızıkçı, üşengeç, dikkafalı olsa da;yine de insan ..

Acıyı da bilir, mutluluğu da; derdi de bilir devayı da.. Bunu okuyan her insan bir derde deva olabileceğinin farkında.. Biliyorum ki, bunu okuyan her insan üşenmeyecek, elinden geldiği kadar yardım edecek. Yardım edebilmiş olmanın küçük hazzını içinde duyacak, haz duydukça da yardım etmek isteyecek. Biliyorum ki, bunu okuyan her insan kendine yardım etmenin yolunun, çevresine yardım eli uzatmaktan geçtiğini öğrenecek.

Ve biliyorum ki, o genç yürek yaşayacak.

 
Toplam blog
: 5
: 1028
Kayıt tarihi
: 14.09.06
 
 

Kopya hayatlar yaşıyoruz hepimiz.. Model aldığımız insanların hayatlarını yaşamaya çalışıyoruz, kend..