Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Nisan '11

 
Kategori
Şiir
 

Kaçkar Gülü

Kaçkar Gülü
 

Kaçkarlar


Değdi mi saçlarına dağlardan esen rüzgar 

Oysa ki ben geceyi sen diyerek solurum. 

Gözlerde hüzün saklı, içimde sensizlik var 

Haktan medet bekleyen semazenin eliyim 

Sen İstanbul kokarsın, bense Kaçkar gülüyüm. 

İçtiğim kadehlerde yalnızlığı vururum 

Su almazsa dallarım dirhem dirhem kururum 

Yıldız yoldaşım olur, gökyüzüne yürürüm 

Bana derbeder derler kimi zaman deliyim 

Sen İstanbul kokarsın bense Kaçkar gülüyüm. 

Kardelenlerin yüzü karda kışta çıkarmış 

Gözlerden gönüllere sevda suyu akarmış 

Duman çıkmayan baca, alev alev yakarmış 

Kıyılar tanır beni ben Çoruh’un koluyum 

Sen İstanbul kokarsın bense Kaçkar gülüyüm. 

İp atmışım çöllere, çeker ummana sallar 

Kandırır mı sanırsın dev cüceli masallar 

Bağıma bahar gelmiş çiçeğe dönmüş dallar 

Sal üstünde bir ağım içi umut doluyum 

Sen İstanbul kokarsın bense Kaçkar gülüyüm. 

RABATLI yolda izin, kaç sıra yolda izin 

Bazen göze gelirsin, bazen gül gibi yüzün 

Tellerini kırarım seni çalmayan sazın 

Yare çıkan izlerin, sevdaların yoluyum 

Sen İstanbul kokarsın, bense Kaçkar gülüyüm. 

 

Ertürk DEMİRCİ ( RABATLI ) 

 
Toplam blog
: 19
: 504
Kayıt tarihi
: 03.05.10
 
 

1954 Artvin doğumluyum... Artvin Öğretmen Okulu mezunuyum... 33 yıl çalıştıktan sonra emekli oldum....