Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Ekim '07

 
Kategori
İzmir
 

Kaçsam buralardan

Kaçsam buralardan
 

Sahile insem, sigaramı yakıp deniz kenarında bir taşa otursam, beynim sessiz, dalgaları izlesem, ufuğa bakıp, yer ve gök birleştiği yerde bana gülümseyen umudumu görsem. Kalbim sakinleşse, vapurları takip eden martılar benim için uçsa bugün ve bakınsam.

Elimden biri tutmasa da, yaslanıcak omuzum olmasa da, evren yanımda olsa. Gök ne hissettiğimi anlasa, gündüz mavisini, gece karanlığıyla beni sarsa ve ben dost bilsem. Emin olsam.

Hiç gelmesem ya da gelsem ama sonuç istediğim gibi olsa. Yaşamım olumlu yönde başlangıç yapsa yine tatlı stresleri gelişmekte olan yolum üzerinde hissetsem ve bilir olsam, bilgin olsam.

Ve işte kaçıp gitsem, düşlerim gerçekliğe dönüş için beni bekliyor olsa...

resim:http://img333.imageshack.us/img333/481/ruzgagw6tn8.jpg

 
Toplam blog
: 20
: 1393
Kayıt tarihi
: 28.08.07
 
 

Öğrenci ..