Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Ekim '11

 
Kategori
Dünya
 

Kaddafi ve infazı

Kaddafi ve infazı
 

Muammer Kaddafi hiç de hak etmediği bir şekilde katledildi. Saddam Hüseyin'e kısmet olması gereken bu korkunç ölüm şekli ne yazık ki Kaddafi gibi Saddam'la kıyaslandığında melek sayılabilecek bu insana nasip oldu. Ben kendi şahsıma üzüldüğümü belirtmek istiyorum.

Amerika kırk yıldan fazladır yapamadığını oradaki insanlara silah vererek yaptırdı.  Amerikan lojistik gücüyle Arap halkının vahşiliği bir olunca ortaya tam bir ucube çıktı tabii olarak. Kendi halkına kırk yıldan uzun süredir hizmet eden bu insan en azından kurşuna dizilerek onurlu ve şerefli bir ölümü hak etmişti.  Ama olmadı. ABD Saddam'ı yakaladığında en azından yargılayıp onurlu bir şekilde canını almıştı. Ama bu şansı Libya'nın bir kısım devrimci diye nitelendirilen insanları bir zamanlar liderleri olan bu insana çok gördüler. İçimden işte Amerikan adaleti işte Arap devrimci adaleti demeden de de duramıyorum bu vahşeti görünce. Bu vahşet Hillary'i bile etkilemiş kedi gibi "waaawww" demekten kendini alamamıştı. Herhalde benim gibi düşünüyordu kendi dilinde "waw" yani vay canına derken.

Son söz olarak diktatörlük elbette kötü bir şeydir. Ama diktatörlerin bile yaptıkları kötülük ve iyiliklere göre kategorülendirilerek muamele görmeleri gereklidir bence...

 
Toplam blog
: 14
: 2345
Kayıt tarihi
: 11.11.10
 
 

Selam arkadaşlar, 1978 doğumluyum. Düşünmeyi ve düşündüklerimi kelimelere dökmeyi seviyorum. Mill..