Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Faruk Fahrettin Özcanan

http://blog.milliyet.com.tr/hesedovfa

25 Temmuz '11

 
Kategori
Şiir
 

Kadehim...

Kadehim...
 

Bu gece bir şiir okundu telimden  

Şiir gibi kesti meyhanemin ahengini  

İlk duyguydu bu yaşadığım  

O ana kadarki bütün aşklarda  

Bana unutmak istemediklerimi değil  

Beni unutmayanları hatırlatıyordu çünkü  

Meğer yalandı yaşadıklarımın hepsi  

Ben bilememişim bu geceye kadar  

Okundu bir kere hüzünlense ne olur ki meyhanem  

Söylenen her kelime eriyordu hafızalarda kabarık bir iz bırakarak  

Bizden sonra geleceklerdir bu izleri arayan  

O ana kadarki tüm okuduğum şiirlerin birer arayanı gibi  

Asıl beni unutmak istemeyenleri hatırlattı bana şairim  

Sen ki kadehime renk katan kırmızı olsun bari aşkın karanfilleri gibi…  

YirmibirTemmuzİkibinonbirYüksekova  

Faruk Fahrettin ÖZCANAN…  

 
Toplam blog
: 305
: 281
Kayıt tarihi
: 05.02.07
 
 

Hayatın yazmak olduğuna inanıyorum ve umulup ta olmayan her duyguyu yazarak yaşamak mümkün diyoru..