Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Haziran '09

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Kader mahkumları

Ceza evinde yatanlara kader mahkumları deriz. Kader mahkumları oldukları için midir ki kaderine bırakılırlar. Ben işim gereği bir aydır Uşak'taydım. Her gün Uşak ceza evinin önünden geçiyorum. İnanırmısınız 30 saniyelik geçiş zamanında bile o kokuya dayanamıyorum. Burada bulunanlara, hem mahkumlar hem de güvenlik görevlilerine Allah sabırlar versin. Allah aşkına bu soruna bir çare bulacak biri yok mu acaba?

Herkes kaderine mi terk edilmeli? Karma organize sanayiinden gelen atıkların verdiği o çekilmez kokuyu, niye başka yere değil de, eli kolu bağlı olanların, çaresiz insanların olduğu yere dökerler ki!

Zaten düşmüşler bir kere, belki isteyerek, belkide canını kurtarmak adına verdikleri mücadele sonucu oradalar.
Sonuç ne olursa olsun, onlarında bizler gibi birer insan olduğu unutulmamalı. Ceza evinden çıktıktan sonra topluma kazandırma adına yasalar çıkarıyoruz, peki içerideyken niye bu vatandaşlarımıza sahip çıkamıyoruz.

Her geçişimde Allah yardım etsin diyorum, çünkü elimden hiç bir şey gelmiyor. Yalnızca burada yazarak belki onların bu sıkıntılarından kurtulmalarına yardımım olur diye düşündüm.
Lütfen sizden rica ediyorum, sadece Uşak'ta değil bütün eli kolu bağlı vatandaşlarımıza yardımcı olalım. Yarının ne olacağını bu günden kimse bilemez, bir de toplumumuz bu kadar şiddetli bir toplum haline geldikten sonra, bırakın yarını bir saat sonrasını bile düşünmek zor. O nedenle buradan yetkililere sesleniyorum, Uşak halkına sesleniyorum, Uşak ceza evinde yatan kader mahkumlarının yakınlarına sesleniyorum.

Bu sorun büyük bir sorun değil, çözülmediği zaman sorun haline gelir. İnanıyorum ki en kısa zamanda çözülür.
Allah kader mahkumlarına yardım etsin. sabır versin...

 
Toplam blog
: 88
: 1496
Kayıt tarihi
: 06.05.09
 
 

İzmirli 1968 doğumluyum. Kamu kuruluşunda İnşaat teknisyeni olarak çalışmaktayım. Hayatta güzel ve y..