Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Ağustos '09

 
Kategori
Şiir
 

Kader mi?

Neler umdum yıllarca şu dünyadan,
Hiç bir zaman eremedim murada.
Hep acılar yaşayarak ard arda,
Her şey yarım kaldı hatıralarda;
Hüzünlerle oyalandım durmadan.

Bir ahu gözlüye vurulup yandım,
Bazen uyuyamadım gecelerce.
Bazen de gözyaşı döktüm gizlice,
Böyle mi olmalı, insan sevince;
Nasıl o vefasız güzele kandım?

Bir türlü bitmedi bendeki bu dert,
Aksine çoğalıp kaldı içimde.
Tat yok artık neşemde, sevincimde,
Yer etti bütün bunlar bilincimde;
Anlamadım, hayat bana neden sert ?

Kederler yaşadım, sevdadan yana,
Sevmek suç mu, ulu tanrım bileyim.
Karşılıksız ben bu aşkı neyleyim,
Başım alıp, gurbete mi gideyim;
Aşk acısı çekmek, kader mi bana ?

Kaderse ne olur, al benden onu,
Beni de mutlular arasına kat.
Olsun bundan sonra, şu gönlüm rahat,
Sevgiden alayım, ben de haz ve tat;
Gelsin şu çektiğim, çilenin sonu.

Fahri ERSAVAŞ

 
Toplam blog
: 108
: 564
Kayıt tarihi
: 27.04.09
 
 

1920'de Geyve'de doğmuşum. İlkokulu Geyve'de, ortayı Bursa'da, yüksek okulu da Ankara Erkek Tenik Yü..